۶۵۰۰ متر مربع آسفالت‌ریزی در جاده اسماعیل‌آباد قزوین

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: به منظور کاهش تصادفات جاده اسماعیل‌آباد و تعریض مسیر، ۶۵۰۰ متر مربع آسفالت‌ریزی در حال انجام است.

رضا کیماسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به در خواست مکرر شهروندان برای مرمت و سهولت تردد در جاده اسماعیل‌آباد که جز نواحی منفصل شهری است، اظهار کرد: بیش از ۶۵۰۰ متر مربع آسفالت‌ریزی در محدوده اسماعیل آباد در حال انجام است.

وی افزود: با هدف توسعه عدالت و خدمات برای نقاط مختلف شهری و بنا بر درخواست مکرر شهروندان این منطقه مبنی تعریض و آسفالت‌ریزی مسیر تردد به قزوین، تاکنون بیش از ۴۳۰۰ متر مربع از حجم مورد نظر به اتمام رسیده است که امیدواریم مشکلات گذشته که هنگام بارندگی رخ می‌داد پس از تکمیل پروژه کاهش یافته و تردد در این مسیر تسهیل شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین بر ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به نواحی کم‌برخوردار و حرکت در راستای تحقق شعار عدالت محوری که از آرمان‌های انقلاب و اهداف مدیریت شهری است تاکید کرد.

کیماسی با بیان اینکه به زودی ادامه مسیر آسفالت‌ریزی می‌شود، ادامه داد: سرعت عمل پرسنل و کارکنان سازمان عمران در کنار کیفیت کار از مهمترین شاخصه کار در نواحی منفصل و خدمات ارائه شده برای شهر قزوین است. با توجه به اینکه نواحی منفصل جز محدوده خدمات‌رسانی شهرداری بوده است و اغلب نواحی کم‌برخوردار هستند تلاش خواهیم کرد حداکثر رفاه برای شهروندان و مردم در حوزه عمران شهری فراهم شود.

وی گفت: برنامه‌های خوب و جامعی برای فصل بارندگی با همکاری سایر سازمان‌های مرتبط شهر قزوین و نواحی منفصل شهری در دستور کار قرار گرفته است تا آسایش و آرامش شهروندان فراهم شود.

کد خبر 545652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.