اصفهان آماده همکاری در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ است

سخنگو و عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با نظر مساعد رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شده در صورت فراهم شدن شرایط، اصفهان در بخشی از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در حوزه گردشگری برای هواداران تیم‌های شرکت کننده و حتی میزبانی از اردوهای ورزشی تیم‌های حاضر در مسابقات، ایفای نقش موثر کند.

علی صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور برگزاری جلسات مجمع هیئت فوتبال استان اخیراً رئیس فدراسیون فوتبال در کلانشهر اصفهان حضور یافت و در حاشیه برنامه‌ها، ضمن انجام بازدیدی از یک مجموعه ورزشی احداث شده شهرداری با مشارکت بخش خصوصی، نشست مشترکی برگزار شد که به عنوان عضو هیئت رئیسه شورا در این نشست حضور داشتم.

وی افزود: در این جلسه پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه با توجه به وجود زیرساخت‌های ورزش حرفه‌ای و بسترهای گردشگری و تاریخی در اصفهان و اینکه این کلانشهر چند باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال در سطح اول کشور دارد، بتواند در کنار کشور قطر به عنوان برگزار کننده جام جهانی ۲۰۲۲، مشارکت داشته باشد.

سخنگو و عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با توجه به نظر موافق رئیس فدراسیون فوتبال و اعلام نظر ایشان مبنی بر اینکه کشور برگزار کننده جام جهانی ۲۰۲۲ در برخی حوزه‌ها پیشنهاد و درخواست همکاری و انجام کار مشترک داشته و گفت و گوهایی در این زمینه انجام می‌شود، مقرر شد اصفهان نیز با توجه به زیرساخت‌های مطرح شده در این مذاکرات، به عنوان یکی از شهرهای مقصد گردشگری و حضور پیدا کند و در این راستا مراوداتی انجام شود.

وی تاکید کرد: اگر شرایط حضور مسئولان بین‌المللی فوتبال و کشور قطر در اصفهان فراهم شود، گفت و گو هایی درباره ظرفیت‌ها انجام خواهد شد تا اصفهان در چرخه گردشگری ورزشی به عنوان یک همکار در کنار برگزارکنندگان جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گیرد.

صالحی گفت: در جلسه برگزار شده با رئیس فدراسیون فوتبال، مدیریت شهری اصفهان در چارچوب آنچه منافع شهر و شهروندان را در حوزه زیرساخت‌ها و بخش‌های مرتبط با مدیریت شهری فراهم کند، ضمن پیگیری و هماهنگی با سایر بخش‌ها و رایزنی در این رابطه، آمادگی جدی خود را مطرح کرد.

وی تصریح کرد: مقرر شد با نظر مساعد رئیس فدراسیون فوتبال، این موضوع پیگیری و جلسات مشترک برگزار شود تا در صورت فراهم شدن شرایط، اصفهان در بخشی از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در بخش گردشگری هواداران تیم‌های شرکت کننده و حتی میزبانی از اردوهای ورزشی تیم‌های حاضر در مسابقات، ایفای نقش مؤثر کند.

کد خبر 545613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.