فردا اولین حراج الکترونیک اموال تملیکی برگزار می‌شود

اولین حراج الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از تاریخ ۱۱ دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی دو هفته گذشته از برگزاری اولین حراج الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد و اظهار کرد: روش فروش و حراج‌های حضوری بر این اساس بود که تعداد محدودی از مردم به آن دسترسی داشتند، محدودیت در خبررسانی، مشکل در قیمت گذاری و افزایش‌هایی که صورت می‌گرفت، در معرض نقدهایی از جمله ایجاد انحصار و رانت برای گروهی بود.

وی افزود: حراج الکترونیک می‌تواند تمام شبهات را حل و فصل کند، به صورتی که امکان مشارکت فراگیر آنلاین به هزاران متقاضی در تمام نقاط کشور را می‌دهیم تا بتوانند قیمت پایه را مشاهده کند و خود قیمت بالاتری را پیشنهاد دهند. در این صورت احتمال وصول درآمد دولت افزایش می‌یابد و از طرفی خیال ما نیز بابت اینکه توانستیم پلتفرم و بستری برای افزایش شفافیت و دسترسی مردم ایجاد کنیم، راحت است.

بنابراین، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد کالاهای تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه حراج الکترونیک به آدرس www.haraj.tamliki.ir به فروش برساند. متقاضیان می‌توانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ از ساعت ۹ صبح جهت ثبت نام و معرفی کیف پول خود اقدام کنند و موارد زیر را در نظر داشته باشند:

بازدید از کالاهای مطرح شده در حراج الکترونیک در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ الی ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ از ساعت ۹ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود و تاریخ چوب زنی (برگزاری) روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

پیشنهاد می‌شود با توجه به تنوع کالاهای مطرح در حراج الکترونیک قبل از شرکت در حراج الکترونیک از کالاهای مطرح بازدید به عمل آید.

متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از فهرست کالاهای مطرح در حراج الکترونیک و شرایط عمومی فروش و رؤیت شماره تلفن و آدرس مدیریت استان تهران در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ به نشانی www.haraj.tamliki.ir مراجعه کنند.

کیف پول خریدار باید به میزان ۲۰ درصد مبلغ هر پیشنهاد اعتبار داشته باشد.

متقاضیان در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می‌توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

از مراجعه به سایت و ارائه پیشنهاد قبل از ساعت ۹ صبح مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ خودداری کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 545583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.