هوای اصفهان سالم است/۷ ایستگاه در وضعیت نارنجی

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ جمعه ۱۰ دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ با قرار گرفتن روی شاخص ۹۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _جمعه دهم دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ با قرار گرفتن روی شاخص ۹۹ در وضعیت سالم (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه ورزشگاه میثاق با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۱۰، استانداری اصفهان با شاخص ۱۱۴، باهنر با شاخص ۱۲۱، جی با شاخص ۱۰۵، خرازی با شاخص ۱۱۶، فرشادی با شاخص ۱۰۹ و فیض با شاخص ۱۰۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در ایستگاه احمد آباد با قرار گرفتن بر روی شاخص ۷۵، انقلاب با شاخص ۹۰، پروین با شاخص ۸۳، میرزا طاهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۹۰، رهنان با شاخص ۷۹ و کاوه با شاخص ۹۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه و رودکی فعال نیست، همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۵۲، در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۷۰ و ایستگاه سجزی با شاخص ۹۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 545524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.