ارتقای مسابقات محلات به لیگ شهری و معرفی "قهرمان شهر"

مسابقات ورزشی محلات از ابتدای سال ۱۴۰۱ با تغییر شکل در قالب رقابت شهری و معرفی قهرمان در رشته‌های گوناگون به صورت منظم برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، احسان بعیدی، معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات محلات در شهر اصفهان اظهار کرد: ورزش محلات در تمام کشورهای صاحب‌سبک در ورزش بسیار پررنگ است و شهرهای پیشگام در عرصه ورزش به بروز و شکوفایی استعدادهای ورزشی از دل مسابقات محلی بسیار اهمیت می‌دهند.

وی افزود: معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا با تدارک مسابقات ورزشی در دل محلات شهر که نقش بسیار پررنگی در ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی در محلات ایفا می‌کند، تلاش دارد شور و نشاط را به میان شهروندان ببرد.

بعیدی خاطر نشان کرد: ورزشکاران و شهروندان زیادی در محلات شهر اصفهان با شرکت در مسابقات گوناگون ورزشی محله‌محور، پویایی ورزش در محلات را به نمایش می‌گذارند که یکی از این مسابقات، رقابت‌های مهیج فوتبال خاکی است که با قدرت در محلات گوناگون شهر اصفهان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها که سابقه زیادی در شهر اصفهان دارد فضای رقابتی بسیار جذابی را در شهر ایجاد کرده که قرار است از ابتدای سال ۱۴۰۱ تغییر شکل دهد و مسابقات ورزشی محلات در رشته‌های گوناگون به صورت منظم برگزار شود که پس از معرفی تیم قهرمان در هر منطقه، این رقابت‌ها در نیمه دوم سال به صورت لیگ بین محلات و مناطق ادامه می‌یابد و قهرمان شهر تا پایان سال ۱۴۰۱ مشخص می‌شود تا به این شکل، مسابقات محلی جنبه رقابت شهری هم به خود بگیرد.

کد خبر 545400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.