حماسه ۹ دی نماد استقلال و عزت مردم ایران است

رییس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه نهم دی‌ماه ۸۸ نماد استقلال و عزت مردم ایران است.

سیاوش سلیمانی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حماسه نهم دی‌ماه سال ۸۸، اظهار کرد: حماسه نهم دی‌ماه، حضور عاشورایی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی این روز در سال ۸۸ است. این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی است.

وی افزود: این روز نماد استقلال و عزت و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مردم با صدای رسا اعلام کردند که ما تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و دشمنان خدا و دین اسلام را مأیوس کردند و قلب امام زمان (عج) را و نایب بر حق او مقام معظم رهبری را شاد کردند.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود راهشان را از فتنه گران جدا کردند. نهم دی‌ماه روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است که با خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشمی مقدس در برابر اهانت دشمنان به مقدسات در روز عاشورای حسینی پاسخ دندان شکنی به این وابستگان به اجانب داده شد.

سلیمانی دشتکی گفت: مردم در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کردند، دست از مسیر ولایی و راهبر دینی خود برنداشته و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند. در این حماسه پر شور مردم استان چهارمحال و بختیاری حتی یک روز زودتر به میدان آمدند تا از ارزش‌های خود دفاع کنند.

کد خبر 545380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.