شفافیت، مبنای کار شورای ششم است

رییس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل با بیان اینکه مبنای فعالیت این دوره شورا، شفافیت است، از خبرنگاران خواست تا با انتقادهای سازنده مدیران را در امور شهری تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله بابازاده امروز _ چهارشنبه هشتم دی‌ماه_ در نخستین نشست گفتمان تعامل و همفکری با اصحاب رسانه که با حضور پیشکسوتان عرصه خبر برگزار شد، ضمن گرامی داشت «چهارم دی» روز حماسه و ایثار مردم شهرستان آران و بیدگل که برگ زرینی بر تاریخ شهرستان رقم زدند و «۹ دی» روز بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مردم و مسئولان این منطقه قدردان شهدا هستند و با همدلی و وحدت در توسعه و آبادانی شهر می‌کوشند.

وی سلسله نشست‌های شورا با اصحاب رسانه را ادامه دار و جامع اعلام کرد و افزود: این جلسات در جهت ارتقا، توسعه و آبادانی امور شهری از تعامل و همفکری‌های رسانه استفاده می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل با بیان اینکه نقدهای رسانه‌ای کمک کننده است، گفت: شورای دوره ششم از انتقادهای سازنده و اخلاق مدارانه همه اصحاب رسانه استقبال می‌کند، زیرا مبنای فعالیت این دوره، شفاف‌سازی است.

وی قلم اصحاب رسانه را بسیار با ارزش دانست، و تصریح کرد: از اهالی قلم، رسانه و صاحب نظران می‌خواهم تا با تعامل و همفکری، همدلی و وفاق بین مردم و مسئولان را افزایش دهند، زیرا رسانه حلقه وصل این دو عنصر مهم سازنده یک جامعه است.

رسانه جزو جدا نشدنی جامعه است

سعید ضابطی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر آران و بیدگل نیز در این نشست اظهار کرد: حرفه خبرنگاری شریف‌ترین شغل و جزو جدا نشدنی جامعه است.

وی با بیان اینکه مبنای توسعه پایدار و فرهنگی هر شهر، همدلی و همگرایی مسئولان و مردم است، افزود: نقش اصلی در این زمینه بر عهده خبرنگاران است.

به گزارش ایمنا؛ این نشست با تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر شهرستان و پرسش و پاسخ اعضا به پایان رسید.

کد خبر 545327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.