اوورهال خودروهای آرامستان بجنورد

رئیس سازمان آرامستان شهرداری بجنورد گفت: بهسازی و اوورهال ناوگان خدماتی سازمان آرامستان انجام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بجنورد، ایرج کریمی فر اظهار کرد: اکنون سازمان برای خرید یک دستگاه آمبولانس حمل متوفی اقدامات لازم در حال پیگیری است تا با تأمین اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان به ناوگان سازمان افزوده شود.

وی افزود: با اعلام هشدارهای مجدد شبکه بهداشت مبنی بر شیوع سویه جدید کرونا اومیکرون، زمان بندی حضور پرسنل این سازمان به صورت دو شیفت انجام گرفته و شیوه نامه‌های بهداشتی مجدداً تحت نظارت‌های شدید در مجموعه اعمال می‌شود.

رئیس سازمان آرامستان شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: نصب برج نوری در پارک جاوید و فضاسازی با کاشت گل و گیاه طی یک ماه گذشته به انجام رسیده و ضدعفونی و سمپاشی روزانه محوطه آرامستان به صورت مستمر انجام می‌گیرد.

کریمی فر تصریح کرد: ساخت قبور جدید در قطعه متوفیان کرونایی به دلیل مدیریت سریع بر شرایط احتمالی در زمان شیوع مجدد کرونا به ظرفیت ۴۰۰ قطعه و اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان کرده است و تشدید نظارت‌ها بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کلیه محدودیت‌های قبلی کماکان در سازمان و مجموعه پارک جاوید مورد نظارت قرار خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: شهروندان عزیز نیز با جدی شمردن هشدارها در واکسیناسیون و رعایت موارد بهداشتی در حفظ و کنترل زنجیره ابتلای کرونا در دوره شیوع مجدد آن همراهی کنند.

کد خبر 545325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.