گل محمدی: این رای به نفع تیم های دیگر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اینکه از پیروزی تیمش در مقابل سپاهان خوشحال بود، به سازمان لیگ طعنه زد

به گزارش خبرنگار ایمنا عصر امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس به میزبانی طلایی پوشان به مصاف هم رفتند که تیم پایتخت نشین موفق شد با یک گل برنده شود و سومین شکست پیاپی را به پسران محرم تحمیل کند.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: از تک تک هواداران تیم پرسپولیس که در اراک از ما با شور زیادی حمایت کردند تشکر می‌کنم، برد ارزشمندی بدست آوردیم، امتیازات این بازی به لحاظ جدولی برای ما بسیار مهم بود، خدا را شکر موفق شدیم با تلاش بچه‌ها و انرژی زیادی که از هواداران اراکی گرفتیم، صاحب سه امتیاز شویم.

وی ادامه داد: بازی راحتی نداشتیم، در شروع مسابقه تحت تأثیر زمین ناهموار ورزشگاه امام خمینی اراک و قدرت تیمی حریف بودیم، که دو موقعیت نصیبشان شد، ولی کم کم روند کار ما بهتر شد، توانستیم کار گروهی انجام دهیم که اتفاقاً موفق شدیم با همین روش به گل هم برسیم. نیمه دوم موقعیتی به حریف ندادیم، خیلی خوب بازی را کنترل کردیم، ضد حمله‌های خوبی زدیم. در مجموع ما یک بازی هوشمندانه انجام دادیم، بازیکنان از جان مایه گذاشتند تا پیروز شوند، از آنها تشکر می‌کنیم. امیدوارم این روند مثبت را ادامه دهیم، امسال کار سخت‌تر از سال‌های گذشته است، و انشالله بتوانیم دل هواداران خود را در نهایت شاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه بازی در اراک چقدر در روند دو تیم تأثیر داشت، گفت: من قبل از مسابقه هم گفتم که این بازی بار فنی زیادی دارد، چون هر دو تیم از بازیکنان با کیفیتی برخوردار هستند، حیف شد، این بازی باید در یک ورزشگاه خوب و روی یک چمن خوب برگزار می‌شد. نمی‌خواهم اعتراضی نسبت به این ورزشگاه داشته باشم، ولی باید این مسابقه در استادیوم بهتری برگزار می‌شد.

گل محمدی افزود: بازی در این زمین طوری است که باید به اتفاقاتی مانند ضربات ایستگاهی و غیره دلخوش بود که به گل برسیم، ولی بعضی مواقع مجبور هستیم تن به رأی هایی بدهیم که واقعاً عجیب و غریب است. درست است که ما برنده شده‌ایم اما واقعاً این رأی برای فوتبال ما زشت است، هر دو تیم ورزشگاه مجهز دارند، باید از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند، این رأی به نفع تیم‌های دیگر است، آنها از این اتفاق سود می‌برند، رأی هایی که صادر می‌شود باید منافع همه ی باشگاه‌ها در نظر گرفته شود، امیدوارم دقت بیشتری در این خصوص صورت بگیرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که نظرش را در مورد کادرفنی سپاهان پرسید و اینکه شاید در جام حذفی هم دوباره با طلایی پوشان رو به رو شود، بیان داشت: این در حیطه اختیارات من نیست که در خصوص سپاهان یا هر تیم دیگری صحبت کنم، سپاهان همیشه به عنوان رقیب برای ما قابل احترام است، من برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 545315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.