آیت‌الله جنتی: شهید سلیمانی چهره درخشان و جهانی مقاومت است

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر این که شهید سلیمانی چهره درخشان و جهانی مقاومت است، گفت: ابعاد شخصیتی این شهید باید به عنوان یک قهرمان ملی و جهانی با ابزار هنر به تصویر کشیده شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح چهارشنبه در جلسه شورای نگهبان با اشاره به جنایت آمریکا در ترور شهید سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته شاخص مکتب امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بود؛ این شهید عزیز، چهره درخشان و جهانی مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود که عجز و ناتوانی دشمنان را در مقابل اسلام نشان داد.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی، جنایتکار و شقی بودن آمریکا را به جهانیان نشان داد، افزود: شهید سلیمانی در دوران حیات مبارکش عامل شکست دشمنان بود و شهادتش هم عامل روسیاهی و زبونی آنها شد.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: اگر این شهادت‌ها نبود، این تاریخ درخشان هم رقم نمی‌خورد و قطعاً شهدا به خصوص حاج قاسم سلیمانی ظرفیت الگو شدن برای جوانان را دارند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: لازم است که ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی و جهانی با ابزارهای مختلف به خصوص ابزار هنر به تصویر کشیده شده و به جهانیان نشان داده شود.

کد خبر 545236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.