ضاربان محیط‌بان ایلامی دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست از دستگیری ضاربان محیط‌بان ایلامی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان حفاظت محیط‌زیست، سرهنگ جمشید محبت‌خانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی حادثه روز پنجم دی‌ماه امسال "یدالله همتی پناه" محیط‌بان ایلامی که در صف نانوایی مورد سو قصد توسط شکارچیان غیر مجاز قرار گرفته بود، عوامل شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری شکارچیان با تیزبر انگشتان این محیط‌بان را بریدند و دست او را شکستند و به گردن وی نیز آسیب وارد کردند که اگر جراحات وارده به گردن عمیق‌تر بود می‌توانست منجر به مرگ شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ادامه داد: حال عمومی این محیط‌بان خوب و رو به بهبودی گزارش شده است.

به گفته سرهنگ محبت‌خانی ضاربان محیط‌بان ایلامی پس از دستگیری تحویل مقامات قضائی شدند.

پنجم دی‌ماه یدالله همتی‌پناه؛ محیط‌بان ۵۰ ساله ایلامی با حدود ۲۰ سال سابقه در صف نانوایی مورد سوءقصد توسط شکارچیان قرار گرفت و در این درگیری، شکارچیان با تیزبر انگشتان محیط‌بان را به صورت عمیق بریدند و سپس دستان او را شکسته و بعد با تیز بر به گردن آن ضربه وارد کرده‌اند که اگر این ضربه عمیق‌تر وارد می‌شد، ممکن بود به مرگ او منجر شود.

محیط‌بان ایلامی سال گذشته این دو شکارچی غیرمجاز را هنگام ماهی‌گیری دستگیر کرده بود و پس از معرفی آن‌ها به مراجع قضائی که منجر به پرداخت جریمه توسط این شکارچیان شده بود، او را نشان کرده بودند از این رو در آن روز به جان او سو قصد کردند

کد خبر 545212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.