پرچم عزای فاطمی در قزوین برافراشته شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور مسئولان، هیئت‌های مذهبی و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، بزرگترین پرچم عزاداری فاطمی در میدان سید حسن نصرالله این شهر برافراشته شد.

قاسم الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فضاسازی سطح شهر در ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: با استفاده از بنرها، تیربرد، فیکسچر، بیلبوردها و تابلوهای سطح شهر فضاسازی لازم توسط شهرداری انجام شده است تا چهره شهر متناسب با ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی باشد.

وی با بیان اینکه در مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و هیئت‌های مذهبی در میدان سید حسن نصرالله بزرگترین پرچم عزای فاطمی در سطح شهر قزوین برافراشته شد، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در صدد است تصدی‌گری را به مردم بسپارد و خود بحث نظارت را پیگیری کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی متعلق به همه آزادی‌خواهان و مظلومان عالم بود تا جایی که مردم برای او بزرگترین تشییع جنازه تاریخ را رقم زدند؛ محبت و دوستی مردم با فرمانده بی‌بدیل حوزه مقاومت فراموش نخواهد شد.

وی افزود: در روز شهادت سردار سلیمانی برنامه‌ای در سطح شهر در کنار برنامه‌های متنوع دیگر از ساعت ۲۳ تا ۱:۲۰ بامداد اجرا می‌شود تا یاد و خاطره بزرگترین فرمانده مقاومت و ایران اسلامی گرامی داشته شود.

الهیاری با تاکید بر اینکه برگزاری جشن‌ها و عزاداری‌های مذهبی باید به سمت و سوی تأثیرگذاری و پرورش مکتب حسینی پیش برود، ادامه داد: کیفیت مراسمات و داشتن محتوای لازم، زمینه‌ساز حضور هر چه بیشتر شهروندان خواهد شد.

الهیاری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و به منظور حفظ سلامتی شهروندان، ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر دایر نمی‌شود.

کد خبر 545211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.