برقراری ۱۷۱ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری خمین

شهردار خمین گفت: در سه ماه فصل پاییز ۱۷۱ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری خمین برقرار شده که ۶۱ درصد آن مربوط به حوزه خدمات و ایمنی شهری بوده است.

ابوالفضل مرتضیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری به منظور ارائه مشکلات و معضلات شهری از سوی شهروندان به مدیران شهرداری است تا نسبت به رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: در سه ماه فصل پاییز ۱۷۱ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است که ۱۰۵ تماس مربوط به معاونت خدمات و ایمنی شهری، ۴۶ تماس مربوط به معاونت عمران و شهرسازی، ۹ تماس مربوط به معاونت توسعه و نیروی انسانی، ۶ تماس مربوط به حوزه حمل‌ونقل درون شهری و مابقی به سایر حوزه‌ها مربوط می‌شود.

شهردار خمین گفت: ۱۰۵ تماس مربوط به حوزه خدمات و ایمنی شهری بوده و ۶۱ درصد تماس‌ها را در برمی‌گیرد.

مرتضیان اضافه کرد: بیشترین درخواست و شکایت شهروندان بابت نظافت کوچه‌ها و معابر، سد معبر وانت بارهای میوه فروش، وجود سگ‌های ولگرد، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت و نخاله‌های ساختمانی در سطح پیاده‌روها توسط شهروندان بوده است.

وی با اشاره به قدردانی ساکنان خیابان قیام بابت آسفالت خیابان از شهرداری در تماس با سامانه ۱۳۷، گفت: تمام تماس‌ها به مدیران مربوطه برای پیگیری و رفع مشکلات و معضلات ارجاع داده شده است.

کد خبر 545145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.