تراکتور _ ذوب آهن / رقابت تیم‌های بزرگ پایین جدولی در تبریز

تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _چهارشنبه، ۸ دی‌ماه_ تیم‌های تراکتور و ذوب آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این دو تیم در شرایطی باهم به رقابت می‌پردازند که تراکتور هفته گذشته بازی را به هوادار واگذار کرد و ذوب‌آهن نیز در تهران با دو گل از پرسپولیس شکست خورد.

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر با سه پیروزی، دو مساوی، ۶ شکست و ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد. این تیم با تفکرات فیروز کریمی بسته شد ولی در ادامه این مربی به دلیل نتایج ضعیف کنار کشید و مدیران تراکتور زونیمیر سولدو را برای هدایت این تیم در ادامه فصل در نظر گرفتند.

سولدو در هفته‌های اول حضورش نتایج نسبتاً خوبی به دست آورد ولی هرچه از بازی‌های این تیم گذشت، به جز هفته دهم که مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید نتایج ضعیفی کسب کرد و در جام حذفی هم مقابل مس رفسنجان بازی را واگذار کرد تا از این رقابت‌ها کنار گذاشته شود. با توجه به جایگاه این تیم در جدول، تی تی ها اگر موفق شوند ذوب‌آهن را شکست دهند امکان صعود تا رده هشتم را دارند در غیر این صورت تراکتور به قعر جدول نزدیک‌تر می‌شود.

محمدرضا اخباری دروازه‌بان با سابقه تیم فوتبال تراکتور که به دلیل مصدومیت، چند بازی اخیر تیمش را از دست داده، به تمرینات برگشته است که باید دید از نظر سرمربی تیم چه زمانی برای بازگشت این دروازه‌بان به ترکیب اصلی مناسب است.

تراکتور _ ذوب آهن / رقابت تیم های بزرگ پایین جدولی در تبریز


تیم فوتبال ذوب‌آهن در حال حاضر با سه برد، دو تساوی، ۶ شکست و ۱۱ امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در رده دوازدهم جدول قرار دارد. گاندو ها از دو فصل گذشته به دلیل نتایج ضعیفی که کسب کردند و تا مرز سقوط به لیگ دسته یک رفتند خاطره خوشی ندارند، برای همین مدیریت باشگاه ذوب‌آهن این فصل تیم را به مهدی تارتار سپرد تا نتایج گذشته را جبران کند ولی این تیم در چهار هفته گذشته یک پیروزی هم به دست نیاورده است. شاگردان تارتار اگر موفق نشوند از تراکتور امتیاز بگیرند امکان دارد تا رده پانزدهم جدول سقوط کنند.

جایگاه عجیب تیم‌ها

تراکتور و ذوب‌آهن از باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر فوتبال هستند که هزینه خوبی در فوتبال کرده‌اند اما جایگاه مناسبی در جدول ندارند. با توجه به سابقه‌ای که دو تیم در جابه‌جایی مربی دارند و نتیجه هم نگرفتند، مدیران دو تیم می‌توانند به تارتار و سولدو فرصت بیشتری دهند تا در نیم فصل دوم با تقویت تیم‌های خود و برطرف کردن ضعف‌هایی که وجود دارد، تراکتور و ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی خود برسانند.

تراکتور _ ذوب آهن / رقابت تیم های بزرگ پایین جدولی در تبریز

پنجره بسته تی تی ها و گاندوها

چند روز گذشته خبر رسید که پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن به دلیل شکایت‌هایی که از این دو تیم وجود دارد از سوی فیفا بسته شده و اگر موفق نشوند تا اواخر نیم فصل اول این مشکل را برطرف کنند، نمی‌توانند برای تقویت تیم یارگیری انجام دهند. تراکتور به دلیل شکایت حمزاوی اوکاچا بازیکن الجزایری سابق این تیم و ذوبی‌ها به دلیل شکایت دارکو بیدوف مهاجم سابق این تیم در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی خود را بسته می‌بینند.

کد خبر 545123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.