معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی فوتبال زنان کشور

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اردوی تیم ملی فوتبال زنان کشور پیش از اعزام به جام ملت‌های آسیا بازدید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی پس از بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال زنان در جمع ورزشکاران گفت: امروز آمدم تا صحبت‌های دختران فوتبال را بشنوم و خوشحالم که سرمربی تیم ملی گفت در بهره‌مندی از شرایط و ظرفیت‌های موجود و دسترسی به امکانات تبعیضی وجود ندارد و امیدوارم با حمایت و پشتیبانی از ورزش دختران، به زودی شاهد پیشرفت روزافزون این عزیزان باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به اهمیت حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی گفت: دختران ما می‌توانند الگوی جدیدی را به دنیا عرضه کنند که علاوه بر حضور فعال در صحنه‌های مختلف ورزشی، ارزش‌ها و خانواده و عفاف را نیز حفظ کنند و بنده امروز همه اینها را در دختران ورزشکارم دیدم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال ورزشکار موفق، خانم فرهمند که با فرزندش آمده بود و با افتخار این‌طور بیان می‌کند که در کنار حفظ خانواده، به فعالیت و حضور اجتماعی خود می‌پردازد، برای زنان می‌تواند الگو باشد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به درخشش کودایی، گفت: همچنین از دیگر ورزشکار موفق، خانم کودایی تشکر می‌کنم که با عملکرد موفق خود همراه با اخلاق، در مقابل همه اتهامات و بدخواهی‌ها ایستادگی کرد. امیدوارم بتوانیم الگوی اخلاقی، رفتاری و الگوی برتر ورزش زنان را عرضه کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم شما ورزشکاران همواره از این دست الگوها به جهان ارائه نمائید. چرا که بسیاری از ورزشکاران دیگر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی منتظر ارائه الگوی جدیدی از زنان ورزشکار ایران هستند تا درخشش ورزش زنان ایران را در کنار دیگر ابعاد مختلف زندگی اعم از فردی و اجتماعی نشان دهد.

لازم به ذکر است در این مراسم بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان کشور همراه با انسیه خزعلی با اهدای گل به سردار سلیمانی ادای احترام کردند.

کد خبر 545035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.