دو تیم می‌خواهند مردانه رقابت کنند/ بازی در زمین ثالث به نفع سایر مدعیان است

سرمربی پرسپولیس گفت: برد یا باخت دیدارهای گذشته در اراک تضمینی برای بردن یا باختن دیدار فردا نیست. اگر بخواهیم اتفاقات قبلی را به الان ربط بدهیم، کار خوبی نیست و نمی‌توانیم به این موضوع فکر کنیم. فردا روز فرصت جدیدی برای ما است و دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از مصاف با سپاهان، اظهار کرد: خوشحال هستیم که به این شهر خوب و با صفا آمده‌ایم. از همه هواداران‌مان به خاطر استقبال گرم در فرودگاه و مسیر هتل تشکر می‌کنیم. دیدن هواداران باعث ایجاد انرژی بیش‌تری در ما می‌شود.

دیدار فردا، یکی از فنی‌ترین بازی‌های لیگ است

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بازی خیلی مهم و حساسی را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: هر دو تیم از نظر فنی در سطح بالا لیگ برتر هستند و فکر می‌کنم دیدار فردا یکی از فنی‌ترین بازی‌های لیگ باشد. همه می‌دانیم که کیفیت سپاهان با توجه به امکانات، مهره‌های خوب و کادر فنی آن‌ها بالا بوده و از مدعیان قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: از آن طرف ما هم پرسپولیس هستیم. همیشه و از بدو تأسیس تا به حال برای قهرمانی جنگیده‌ایم. تقابل این دو تیم می‌تواند یک بازی فنی و جذاب باشد. امیدوارم در پایان نتیجه خوبی بگیریم و بازی خوبی را ارائه کنیم.

برد یا باخت دیدارهای قبلی در اراک به بازی فردا ربطی ندارد

گل محمدی در رابطه با اینکه باشگاه پرسپولیس در دو دیدار قبلی خود در اراک شکست خورده اما سپاهانی‌ها از این شهر دست پر بوده‌اند، تصریح کرد: برد یا باخت دیدارهای گذشته در اراک تضمینی برای بردن یا باختن دیدار فردا نیست. اگر بخواهیم اتفاقات قبلی را به الان ربط بدهیم، کار خوبی نیست و نمی‌توانیم به این موضوع فکر کنیم. فردا روز فرصت جدیدی برای ما است و دوست داریم بهترین عملکرد را داشته و می‌خواهیم با تمام قوا به میدان برویم.

نویدکیا در جریان پوستر سپاهان نبوده است

سرمربی پرسپولیس در واکنش به پوستر حاشیه‌ساز باشگاه سپاهان، گفت: مربیان تمرکزشان روی مسائل فنی است و نویدکیا هم در جریان این موضوع نبوده است. افرادی که در بخش رسانه‌ای باشگاه سپاهان هستند باید پاسخگو این پوستر باشند اما دو تیم می‌خواهند مردانه مقابل هم قرار گرفته و رقابت کنند.

وی افزود: اولین موضوع مهم در این میان، احترام گذاشتن است و احترام گذاشتن به همدیگر تنها چیزی که باید رعایت شود است زیرا می‌تواند رقابت را سالم و جذاب‌تر کند.

بازی در زمین ثالث به نفع سایر رقبا است نه سپاهان و پرسپولیس!

گل محمدی با انتقاد از برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس در زمین ثالث، اظهار کرد: به طور کلی نسبت به رایی که برای بازی در زمین بی‌طرف داده شده بود، معترض هستم. به نظرم رای‌های عجیب و غریبی صادر شده است. نباید این دو تیم که این همه فوتبال خوبی ارائه می‌دهند، در زمینی بی‌طرف بازی کنند. بازی در زمین بی‌طرف برای هر دو تیم خوب نیست چرا که استادیوم‌های مجهزی دارند.

وی اضافه کرد: برای صادر کردن این رأی و هر رای دیگری باید همه جوانب را در نظر بگیرند. بازی در زمین بی‌طرف به نفع بعضی تیم‌های دیگر است که مدعی قهرمانی هستند. آن‌ها از این رأی سود می‌برند و پرسپولیس و سپاهان متضرر می‌شوند. رأیی که صادر شده بیش‌تر به نفع دیگر مدعیان قهرمانی است.

سازمان لیگ برای اعمال حکم گل گهر در جدول اشتباه بزرگی کرد

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه نباید امتیازهای تغییر یافته طبق رأی کمیته انضباطی در خصوص گل گهر در جدول لحاظ شود، خاطرنشان کرد: سازمان لیگ اشتباه بزرگی کرد زیرا حکم هنوز قطعیت پیدا نکرده است. ابتدا باید به کمیته استیناف برود و پس از آن لحاظ شود اما دوستان ظاهراً نسبت به این مسائل خیلی عجله دارند.

در خصوص کاظمی پیش قضاوتی نمی‌کنیم

گل محمدی در رابطه با اعتراض پرسپولیس نسبت به انتخاب وحید کاظمی برای قضاوت این مسابقه، تصریح کرد: به این انتخاب اعتراض رسمی نداشتیم. بحث داوری باید بعد از قضاوت و برگزاری مسابقه مطرح شود. ما هیچ پیش قضاوتی نسبت به انتخاب آقای کاظمی نداریم. اگر صحبتی باشد، بعد از بازی نسبت به این مساله صحبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای تیم داوری آرزوی موفقیت داریم. امیدوارم که تمرکز خوبی روی صحنه‌ها داشته باشند و تصمیمات خوبی بگیرند. ما نسبت به همه داوران خوشبین هستیم و امیدواریم که قضاوت خوبی داشته باشند.

مهدوی‌کیا برای تیم ملی از خود و جانش گذشت

سرمربی پرسپولیس در واکنش به حواشی اخیر مهدوی‌کیا، گفت: نباید خیلی راحت از روی اسامی و افراد رد شویم. اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم، می‌بینیم او چه فداکاری‌ها، جان‌فشانی و از خودگذشتگی‌هایی برای تیم ملی و اهتزاز پرچم کشورمان انجام داد. او همه کار کرد و از خود و جانش گذاشت.

وی با اشاره به از خودگذشتگی مهدوی‌کیا در جام جهانی ۲۰۰۶، افزود: یادم هست وقتی برای جام جهانی ۲۰۰۶ به آلمان رفته و تمرینات را شروع کردیم، مهدی مصدومیت خیلی شدیدی از ناحیه کمر داشت. فکر می‌کردیم او به این مسابقات نخواهد رسید اما صبح تا شب و شب تا صبح کار و فیزیوتراپی می‌کرد و با درد و آمپول برای تیم ملی بازی کرد.

کد خبر 545034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.