اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی مربوط به مصارف هدفمندی یارانه‌ها ابلاغ شد

معاون اول رییس جمهور، اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی مربوط به مصارف هدفمندی یارانه‌ها، مصوبه تعیین مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین تخصیص اعتبار برای بازسازی خسارات ناشی از زلزله در استان هرمزگان را ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیأت دولت، هیئت وزیران در جلسه مورخ پنجم دی ۱۴۰۰، با هدف رفع مغایرت موجود در ردیف‌های جدول مصارف هدفمندی یارانه‌ها و به منظور جلوگیری از سردرگمی دستگاه‌های اجرایی و اختلال در مراحل اجرایی، با اصلاح ماده سه آئین‌نامه اجرایی تبصره (۱۴) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور موافقت کرد.

ابلاغ مصوبه تعیین مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن

معاون رئیس جمهوری مصوبه مربوط به تعیین مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن را ابلاغ کرد.

هیأت وزیران در جلسه مورخ یکم دی ماه ۱۴۰۰، علیرضا فخاری را به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تعیین کرد.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی فخاری می‌توان به مسئولیت‌هایی همچون معاون استاندار تهران، فرماندار شهرستان دماوند، رئیس سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده (۹۹) قانون شهرداری‌ها اشاره کرد.

مصوبه تخصیص اعتبار برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از زلزله در استان هرمزگان ابلاغ شد

با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به تخصیص اعتبار برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از زلزله آبان ماه سال جاری در استان هرمزگان ابلاغ شد.

با تصویب هیأت وزیران در جلسه مورخ پنجم دی ۱۴۰۰، مبلغ ۳۴۰۰ میلیارد ریال به صورت هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده اماکن مسکونی شهری و روستایی و تأسیسات زیربنایی معابر شهری و جاده‌ها ناشی از زلزله آبانماه سال جاری در استان هرمزگان اختصاص یافت.

همچنین مبلغ ۴,۷۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود چهار درصد روستایی و پنج درصد شهری) از طریق بانک‌های عامل به منظور جبران خسارات ناشی از وقوع زلزله در استان هرمزگان پرداخت می‌شود.

کد خبر 545002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.