پروژه‌های پیاده‌محور شهرداری کرمانشاه

سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: پیاده‌راه سازی و ایجاد فضاهای مکث شهری به عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، امیر رحیمی اظهار کرد: پیاده‌راه سازی و ایجاد فضای‌های مکث به عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته است و در این راستا اقداماتی در حوزه عمرانی منطقه هشت شهرداری کرمانشاه اجرا شده است که در مناطق دیگر نیز عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیاده‌راه بلوار صدرا حد فاصل میدان پردیس تا میدان آزادگان یکی از این اقدامات است که برای مبلمان شهری با متراژ ٨۵٠ متر مربع و اعتبار ٢٧٠ میلیون ریال اجرا شده است.

سرپرست شهرداری کرمانشاه اجرای بلوار متخصصین به متراژ ١٣٠٠ متر مربع برای مبلمان شهری و با امکانات روشنایی و مسیر پیاده‌روی معلولان و با اعتبار ٣٨٠ میلیون ریال را یکی دیگر از اقدامات عمرانی در سطح منطقه هشت اعلام کرد.

وی در ادامه به اجرای عملیات پیاده‌راه سازی در شهرک زیباشهر در دو فاز شامل مبلمان شهری و روشنایی با متراژ ١۴٠٠ اشاره کرد و گفت: این عملیات با اعتبار ۴٣٠ میلیون ریال انجام شده است.

سرپرست شهرداری کرمانشاه، مکث شهری در ضلع شمالی میدان جمهوری اسلامی با متراژ ٣٠٠ مترمربع و اعتبار ١٣٠ میلیون ریال را یکی دیگر از اقدامات در سطح منطقه هشت اعلام کرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: آسفالت مکانیزه ١٢ هزار و ۵٠٠ مترمربع با مبلغ ٢١ میلیارد ریال و استفاده بیش از ٧٠٠ تن آسفالت برای آسفالت کوچه‌های حد فاصل تقاطع مادر تا پایانه راه کربلا، یکی دیگر از برنامه‌های عمرانی شهرداری کرمانشاه در سطح منطقه هشت بوده است.

منبع: آریا

کد خبر 544968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.