مهدی طارمی در آستانه بازگشت به تیم ملی

نامه فدراسیون فوتبال ایران برای حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی به بهانه بازی با عراق و امارات به زودی ارسال می شود و یکی از بازیکنان مدنظر اسکوچیچ برای دعوت مهدی طارمی است. 

به گزارش ایمنا، مهدی طارمی که به دلیل یک سو تفاهم برای بازی با لبنان و سوریه به اردوی تیم ملی دعوت نشده بود یکی دو هفته پیش در تماس با سرمربی کروات تیم ملی به این ماجرا پایان دهد و حالا آماده است یک بار دیگر با حضور در اردوی تیم ملی در صعود ایران به جام جهانی نقش ایفا کند.

تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون با ۱۶ امتیاز از شش بازی در صدر جدول گروه A قرار دارد و در صورت شکست تیم‌های عراق و امارات ممکن است پیش از پایان بازی‌های مقدماتی صعود خود را به جام جهانی قطعی کند.

مهدی طارمی در حالی مهیای حضور در اردوی تیم ملی می‌شود که در بازی‌های اخیر موفق به گلزنی برای تیم پورتو نشده است. با این حال اسکوچیچ حتی پیش از تماس مهدی طارمی او را بهترین بازیکن پورتو قلمداد کرد. سرمربی پورتو هم در آخرین مصاحبه اش گفته بود برای ما تأثیر گذاری مهدی طارمی در ترکیب پورتو مهم است نه گلزنی اش. البته مهدی طارمی که در بازی با بنفیکا هم فرصت‌های خوبی برای گلزنی از دست داده بود امیدوار است پیش از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران به ناکامی خود در گلزنی برای پورتو پایان دهد.

منبع: خبر ورزشی
کد خبر 544693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.