باشگاه شهراندیشان بستری برای ارائه طرح‌های بانوان اصفهان

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توانمندی بانوان به اندازه‌ای که در کنار پرداختن به مسائل خانوادگی می‌توانند به مسائل روز و خودسازی خانواده و اجتماع کمک کنند، گفت: در جامعه امروز باید به نقش بانوان توجه ویژه شود تا آنها به هویت و خودباوری برسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزانه کلاهدوزان در یک برنامه زنده رادیویی، اظهار کرد: تاکنون دو نشست هم‌اندیشی با موضوع بررسی مسائل بانوان شهر با حضور نمایندگان بانوان در دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های فرهنگی همچنین سازمان‌های مردم نهاد فعال در این حوزه برگزار شده است.

وی افزود: در نشست‌های برگزار شده با نمایندگان بانوان، به نقش تمدن‌ساز این قشر از جامعه اشاره و پیرامون چگونگی ارتقای حس خودباوری و هویت از منظر فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در میان آنها بحث و تبادل نظر شد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توانمندی بانوان به اندازه‌ای است که در کنار پرداختن به مسائل خانوادگی می‌توانند به مسائل روز و خودسازی خود، خانواده و اجتماع کمک کنند، افزود: در جامعه امروز باید به نقش بانوان توجه ویژه شود تا آنها به هویت و خودباوری برسند، در این راستا دستگاه‌های ذی‌ربط باید به نقش و وظیفه خود عمل کنند و مدیریت شهری نیز به عنوان تسهیل‌گر حضور داشته باشد تا مسائل احصا شود.

وی با بیان اینکه دست یاری به سوی تمام شهروندان به ویژه بانوان شهر دراز می‌کنیم تا ما را در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف مدیریت شهری همراهی کنند، ادامه داد: بانوان می‌توانند نقطه نظرات و طرح‌های خود را که به ارتقای سطح کیفیت زندگی بانوان و خانواده کمک می‌کند با ما در باشگاه شهر اندیشان به اشتراک بگذارند.

کد خبر 544691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.