مارسیال به دنبال جدایی از منچستر یونایتد

مهاجم فرانسوی منچستر به دنبال جدایی از این تیم در پنجره زمستانی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی تیم منچستریونایتد پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم بسیار کمتر فرصت بازی در ترکیب قرمزها را به دست آورده و به دنبال انتقال به یک تیم جدید است.

مارسیال مستقیماً به رالف رانگنیک گفته است که می‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند اما تاکنون هیچ پیشنهادی برای این مهاجم داده نشده است. پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌تواند فرصت مناسبی برای او باشد تا بالاخره به تیمی برود که زمان بیشتری برای حضور در زمین مسابقه پیدا کند.

سویا یکی از چند باشگاهی است که احتمالاً به این بازیکن ۲۶ ساله علاقه مند است. نماینده مارسیال، فیلیپ لامبولی نیز چند هفته پیش در مصاحبه‌ای گفت که موکلش به دنبال یک باشگاه جدید است. رانگنیک اکنون مسئله درخواست جدایی مارسیال را تأیید کرده و همه چیز برای انتقال آنتونی آماده است.

رانگنیک درخواست جدایی مارسیال را تأیید کرد و گفت: صحبتی طولانی با مارسیال داشتم و او به من توضیح داد در هفت سال گذشته در منچستریونایتد بوده است و احساس می‌کند زمان مناسبی برای تغییر و رفتن به جای دیگری است. فکر می‌کنم قابل درک است که او بخواهد جدا شود. هر حرکتی نه تنها باید به نفع بازیکن باشد، بلکه باید به نفع باشگاه نیز باشد. تا جایی که من می‌دانم، هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاه دیگری دریافت نشده است و تا زمانی که این‌طور باشد، او می‌ماند.

مارسیال در این فصل فقط ۱۰ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده و تنها دو بار بازیکن ترکیب اصلی تیمش بوده است. آمدن کریستیانو رونالدو او را بیشتر از قبل در اولدترافورد نیمکت نشین کرده و با توجه به اینکه مارسیال فقط یک گل در این فصل به ثمر رسانده، بعید است که او بتواند ستاره پرتغالی یونایتد را از ترکیب اصلی بیرون کند.

مارسیال بهترین فصل خود را در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ در یونایتد سپری کرد. او در آن سال ۲۳ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند و از بازیکنان تأثیرگذار منچستر بود. وی در طول حدوداً هفت سال حضورش در منچستر همواره برای کسب جایگاهی ثابت تلاش کرده و بالاخره زمان جدایی‌اش فرا رسیده است.

کد خبر 544647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.