بدهی ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی تامین اجتماعی به شهرداری آبادان

شهردار آبادان گفت: سازمان تامین اجتماعی با ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بزرگترین طلبکار شهرداری آبادان است که سالانه ۷۰۰ میلیارد ریال بابت تاخیر در پرداخت بدهی به آن اضافه می‌شود.

به گزارش ایمنا، حسین حمیدپور اظهار کرد: شهرداری آبادان در آذر ماه سال ۹۸ رقمی معادل هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به تأمین اجتماعی بدهی داشت که به دلیل پرداخت نشدن به موقع اقساط و با محاسبه رقم دیرکرد، این رقم به ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی در صدد مسدود کردن حساب‌های بانکی شهرداری آبادان است که در این صورت شهرداری با بحران مالی جدی مواجه خواهد شد.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ با راهکارهای اتخاذ شده امکان اقساطی کردن بدهی هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی شهرداری آبادان به تأمین اجتماعی فراهم شد ولی شهردار وقت در انجام آن کوتاهی کرد تا میزان بدهی با اضافه شدن دیرکرد ۲ برابر شود.

حمیدپور از واریز حق بیمه تأمین اجتماعی به حساب‌های این سازمان در مرکز استان یا تهران انتقاد کرد و گفت: شهرداری آبادان آمادگی دارد در صورت همکاری سازمان تأمین اجتماعی بدهی خود را به صورت اقساط پرداخت کند.

وی ادامه داد: از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و شورای تأمین شهرستان درخواست می‌شود برای پرداخت بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی به صورت اقساط ۶۰ ماهه یاری کنند.

شهردار آبادان افزود: با این میزان رقم بدهی به سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری آبادان می‌تواند بخشی از مشکلات شهری را برطرف کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 544527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.