انجام واکسیناسیون افراد بی‌سرپناه در سنندج

مسئول گرمخانه‌های شهرداری سنندج از انجام مرحله نخست واکسیناسیون افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب در گرمخانه شهرداری سنندج خبر داد و گفت: با همکاری مرکز بهداشت شهرستان سنندج امروز افراد بی‌سرپناه در گرمخانه این شهرداری دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، پیمان دانش اظهار کرد: این شهرداری از ابتدای آبان ماه و با تجهیز دو گرمخانه در خیابان ۱۷ شهریور نسبت به اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب اقدام کند.

وی افزود: در راستای حفظ سلامت افراد بی سرپناه و همچنین کاهش شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی لازم جهت انجام تزریق واکسن کرونا به این افراد با همکاری مرکز بهداشت شهرستان سنندج صورت گرفت.

مسئول گرمخانه‌های شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: متأسفانه بسیاری از این افراد فاقد مدارک شناسایی و کارت ملی هستند و همچنین بسیاری از افراد کارتن‌خواب دوز نخست واکسن کرونا را تزریق نموده و تاریخ دریافت واکسن و نوع واکسن را فراموش کرده‌اند.

دانش اضافه کرد: در مرحله نخست افراد بی‌سرپناه که تاکنون واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند.

وی ادامه داد: کارت واکسیناسیون افراد بی‌سرپناه در گرمخانه نگهداری می‌شود و پیگیری لازم جهت انجام مراحل بعدی دریافت واکسن صورت خواهد گرفت.

مسئول گرمخانه‌های شهرداری سنندج تصریح کرد: یک اکیپ از اورژانس هم در حین تزریق واکسن کرونا در گرمخانه حضور داشتند تا در صورت نیاز به وضعیت این افراد رسیدگی کنند.

کد خبر 544468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.