عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم‌ دی‌ماه

در این بسته خبری از ابتکار شهرداری قزوین در طراحی دال‌های بتنی تا امدادرسانی سمنانی‌ها به ۹۶ حادثه بیمه رانندگان بجنوردی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رانندگان حمل و نقل شهری بجنورد زیر چتر بیمه

حمیدرضا شافعی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد از آغاز رایزنی تا عقد قرارداد با شرکت بیمه تکمیلی برای پوشش خدمات مکمل درمان ویژه رانندگان شبکه حمل و نقل درون شهری خبر داد و گفت: این سازمان قرارداد یک ساله‌ای با بیمه فردای بهتر شرق منعقد کرده است.

لزوم نصب کارت واکسیناسیون در حمل و نقل عمومی سنندج

امیر جمشیدزاده، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: با توجه دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا تمامی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به نصب کارت واکسیناسیون کرونا در معرض دید عموم بوده و از رانندگانی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده باشند از فعالیت آنها ممانعت به عمل می‌آید.

از سرگیری خاکریزی محوطه‌های مسکن مهر خرمشهر

عملیات اجرایی خاک‌ریزی محوطه‌های منازل مسکن مهر جهت احداث فضای سبز توسط سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر از سر گرفته شد. پیش تر به دلیل بارش‌های باران طی چند روز گذشته اجرای این پروژه متوقف شده بود.

ابتکار شهرداری قزوین در طراحی دال‌های بتنی

اصغر بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از طراحی و نصب آزمایشی دال متحرک برای جایگزینی دریچه‌های سرقت شده در چهارراه راهنمایی و رانندگی خبر داد.

اجرای طرح واکاری و کاشت نهال در بوستان‌های سمنان

سید محمد قاسمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان از اجرای طرح واکاری و کاشت نهال در بوستان‌های سطح شهر سمنان با هدف بهبود وضعیت و توسعه فضای سبز شهری خبر داد.

اجرای دقیق طرح تفصیلی توسط شهرداران آذربایجان شرقی

آیدین رحمانی رضاییه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح تفصیلی به عنوان سند بالادستی باید توسط شهرداری‌های استان به درستی اجرا شود، گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز و خارج از محدوده نشان از عدم اجرای درست طرح تفصیلی در شهرهای آذربایجان غربی است.

برگزاری اولین همایش مذهبی و فرهنگی فاطمی به همت شهرداری ساری

به مناسبت ایام فاطمیه و به همت مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری ساری، اولین سوگواره فاطمی در بوستان خانواده مرکز استان مازندران با شکوه فراوان برگزار شد.

امدادرسانی آتش‌نشانان سمنانی‌ها در ۹۶ حادثه و آتش‌سوزی

سعید اسماعیل پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از انجام عملیات آتش‌نشانان سمنانی در ۹۶ مورد حادثه و آتش‌سوزی خبر داد.

کاشت گل ناز در بلوار ابوذر زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری به منظور ارائه خدمات خود به شهروندان اقدام به کاشت گل ناز گوشتی در فضای سبز بلوار ابوذر کرده است.

تملک بیش از ۲ هزار مترمربع از اراضی و املاک شهر خمین

ابوالفضل مرتضیان، شهردار خمین گفت: در شش ماه نخست سال جاری بر اساس قانون جامع حد نگار برای ۲۰ ملک شهرداری سند شش دانگ صادر شده است.

کد خبر 544336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.