مصطفوی: AFC درک نکرده که در شرایط تحریم هستیم

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای گفت: ما سال‌های قبل اعلام کردیم که مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را خصوصی کنید ولی متأسفانه کسی به این موضوع توجهی نکرد.

به گزارش ایمنا، داریوش مصطفوی در مورد مشکلاتی که برای حضور سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمده است و ایراداتی که AFC از این دو باشگاه گرفته اظهار کرد: جلسه‌ای دیروز برگزار شد که خروجی امیدوارکننده‌ای داشت. یک دادخواست علیه پرسپولیس داده شده که در ادامه این دادخواست، تیم‌های استقلال، سپاهان و فولاد با توجه به مهلت‌هایی که به این باشگاه‌ها داده شده باید بیشتر مشکلات خود را حل کنند. مهلت این تیم‌ها از تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ تا ۹ شهریور ۱۴۰۰ بود.

وی افزود: همانطور که می‌دانید پرسپولیس پول کالدرون را بعد از این تاریخ پرداخت کرده است. البته ایرادات دیگری هم گرفته شده، ایراد اصلی ایراد پرسنلی، ورزشی، حقوقی و تاسیساتی است. آنها در یکی از قسمت‌ها از تور دروازه، جایگاه خبرنگاران هم ایراد گرفتند که همه اینها پس از تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۰ برطرف شده است. آنها دو بازرس در سطح کنفدراسیون دارند که یک شرکت آلمانی است و این شرکت، شرکتی است که باشگاه منچستر یونایتد و دورتموند هم بازرسی کرده و این گزارش‌ها را داده است. کنفدراسیون درک این را نداشتند که در شرایط تحریم هستیم و نمی‌توانستیم با سرعت زیاد مشکلات را حل کنیم.

مصطفوی عنوان کرد: ما سال‌های قبل اعلام کردیم که مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را خصوصی کنید ولی متأسفانه کسی به این موضوع توجهی نکرد. از وزیر و حتی رئیس‌جمهور همین درخواست را کردیم ولی آنها برای فوتبال کاری انجام ندادند که اگر برای این دو تیم کاری انجام می‌دادند، الان ۴۷۸ صفحه گله از کنفدراسیون نداشتیم. ما نتوانستیم در این چند سال اخیر پرسپولیس و استقلالی داشته باشیم که مجمع خصوصی داشته باشند.

وی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد ادامه داد: دیروز جلسه پنج ساعته‌ای داشتیم که رئیس فدراسیون بیشترین زحمت را کشید و بدون چشمداشت به پرسپولیس و استقلال به همه تیم‌ها کمک می‌کند ولی زمانی است که برخی چیزها دست کمیته استیناف نیست. هر تیم ۶۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی دارند که دولت باید جلو بیاید. تا دوشنبه ساعت ۱۱:۵۹ فرصت داریم، گروه حقوقی دو تیم در حال تهیه چهارده مورد اصلی هستند و برای کنفدراسیون ارسال می‌کنند که شاید مورد پذیرش قرار بگیرد و شاید نگیرد. این دو تیم چندین میلیون از کنفدراسیون طلبکار هستند که البته سختگیری کردند.

منبع: فارس

کد خبر 544240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.