هدیه‌ای که بارسا باز نکرده پس فرستاد!

فقط یک قدم تا انتقال دی یونگ، مهاجم ناموفق هلندی بارسا به کادیز باقی مانده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، دوران لوک دی یونگ در بارسلونا با نزدیک شدن باشگاه کادیز به جذب این مهاجم هلندی در حال پایان است و بارسا خیلی زود این بازیکن را از جمع خود بیرون خواهد کرد.

باشگاه بارسلونا که در ابتدای فصل با نظر رونالد کومان، لوک دی یونگ را خریداری کرد، حالا در نظر دارد تا با نظر سرمربی جدید خود یعنی ژاوی هرناندز خیلی زود این بازیکن را به فروش برساند. کومان که در زمان مربیگری‌اش در بارسا عنوان کرده بود دی یونگ در نبردهای هوایی از نیمار نیز بهتر است، نه خودش در بارسا به رستگاری رسید و نه هم وطنش در خط حمله.

توافق میان بارسلونا و کادیز کاملاً انجام شده و تنها رضایت و امضای دی یونگ باقی مانده تا انتقال نهایی شود. بارسلونا مذاکرات گسترده‌ای را با چندین باشگاه آغاز کرد تا بتواند مشتری مناسبی برای مهاجم خود پیدا کند و این اتفاق در نهایت رخ داد.

آلوارو سرو را، سرمربی کادیز هم به انتقال دی یونگ چراغ سبز نشان داده و اعلام کرده است که برای برنامه‌های تهاجمی خود به این مهاجم نیاز دارد. پیش از این ادعا شده بود که دیگو کاستا قرار است راهی این تیم شود اما در نهایت مهاجم سابق سویا، سهم کادیز شد.

دی یونگ که در پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی توسط بارسلونا به عنوان یک راه حل موقت به خدمت گرفته شد، هیچ نقشی در برنامه‌های سرمربی جدید بارسا یعنی ژاوی هرناندز نداشت و حضور هشت دقیقه‌ای او در زمین مسابقه از زمین سرمربیگری ژاوی نیز به خوبی این پیام را منتقل می‌کند.

کد خبر 544229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.