تاتنهام به دنبال هافبک یوونتوس

تاتنهامی‌ها نیم نگاهی به هافبک آمریکایی یوونتوس برای تقویت خط میانی خود دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، آینده وستون مک کنی و شرایطش در یووه مشخص نیست و هر دو طرف مایل هستند تا داستان همکاری خود را به پایان برسانند و فقط منتظر یک پیشنهاد مناسب هستند.

وستون مک کنی هافبک آمریکایی یوونتوس است که تحت هدایت آلگری چندین بار در ترکیب اصلی یوونتوس قرار گرفته اما هیچ‌گاه نتوانسته جایگاه خود را به عنوان یک بازیکن ترکیب اصلی تثبیت کند. باشگاه یوونتوس نیز صراحتاً به این بازیکن اعلام کرده است که می‌تواند با یک پیشنهاد مناسب از جمع بیانکونری جدا شود چرا که خریدهای مدنظر آلگری، هزینه زیادی برای باشگاه به دنبال دارد.

در ابتدای این فصل بود که یوونتوس با پرداخت ۲۵ میلیون یورو به شال که مک کنی را به خدمت گرفت. قرارداد او سه ساله امضا شد اما راه این بازیکن احتمالاً خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد از یووه جدا شود. باشگاه تاتنهام در نظر دارد پیشنهاد مناسبی برای خرید وستون به غول‌های ایتالیا ارسال کند تا در پنجره زمستانی این انتقال اتفاق بیفتد.

آنتونیو کونته، سرمربی فعلی تاتنهام و اسبق یوونتوس، مکرراً از مک کنی و ذهنیت بسیار مثبت او تمجید کرده و با توجه به ارتباط خوبی که بین مهره‌های مدیریتی یووه و تاتنهام در جریان است، می‌توان این انتقال را کاملاً محتمل در نظر گرفت.

مک کنی از زمان پیوستنش به یوونتوس برای این تیم ۶۴ بازی انجام داده و یک بار نیز قهرمان سوپر کاپ ایتالیا شده است.

کد خبر 544227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.