تحول در حوزه شهرسازی شهرداری خوانسار

شهردار خوانسار با اشاره به الکترونیکی شدن پروانه‌های ساختمانی در شهرداری گفت: افزایش عملکرد و اقدامات موثر در شهرداری خوانسار در دو ماه گذشته در سایه همکاری کارکنان و مدیران شهرداری محقق شده است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه کارکنان و مدیران شهرداری خوانسار، اظهار کرد: با زحمات شبانه روزی تمام ارکان مدیریت شهری روند رو به رشدی را از نظر عملکردی در شهرداری خوانسار شاهد هستیم.

وی افزود: این پویایی در سایه همدلی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان واحدهای مختلف شهرداری به خوبی نمایان است و اقدامات و تعاملات روزافزون نشان از اثرگذاری مطلوب و مؤثر کارکنان در حوزه‌های مختلف دارد.

شهردار خوانسار با اشاره به اقدامات دو ماه گذشته، گفت: راه‌اندازی کارخانه آسفالت، کلنگ‌زنی و شروع سایت کارگاه‌های مشاغل مزاحم شهری، آسفالت فاز نخست معابر مسکن مهر، فاز دوم ساختمان آتش‌نشانی توسعه فضای سبز و جلوگیری از ساخت و ساز در باغات و نظارت جدی در این زمینه بوده است.

توکلی افزود: توجه به مشارکت مردمی و سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی پارکینگ‌های عمومی، پیگیری تملک زمین برای پارکینگ خودروهای سنگین، شروع فاز نخست بهبود عبور و مرور و ساماندهی معابر، بازدید و رسیدگی به مشکلات محلات مختلف و کمتر توسعه یافته شهر از عناوین مهم برنامه شهرداری است.

وی از ساماندهی مزار علمای شهر و ساماندهی و نورپردازی بوستان شهدا خبر داد و گفت: تغییر و تحول در واحد شهرسازی و الکترونیکی شدن پروانه‌های ساختمانی، اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی و سایر اقدامات در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری و شهرسازی انجام شده است.

کد خبر 544223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.