۱۰ پروژه عمرانی در دست اجرا است

شهردار گلپایگان گفت: به منظور توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهر و رفاه شهروندان گلپایگانی بیش از ۱۰ طرح عمرانی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اکنون به منظور توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهر گلپایگان و در جهت رفاه شهروندان بیش از ۱۰ طرح عمرانی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی افزود: عملیات آسفالت کوچه‌های رسالت هفت، کوچه‌های خیابان آیت‌الله غفاری و لاین کندرو در بلوار آیت‌الله محمدی با هدف روان‌سازی تردد شهروندان و ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی اجرا و به بهره‌برداری رسید.

شهردار گلپایگان افزود: عملیات احداث پارک خیابان‌های حجت‌الاسلام و شهید رجایی با سرعت قابل توجهی در حال اجرا است؛ همچنین عملیات اجرای سنگ فرش پیاده‌روی خیابان امام حسین (ع) با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در حال انجام است.

شکرزاده با اشاره به پروژه حفاری و لوله گذاری آب خام در سطح شهر، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هشت کیلومتر لوله‌گذاری در نقاط مختلف انجام شده و اجرای این طرح در سایر مناطق نیز با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: پروژه بلوار ساحلی حدفاصل بلوار شهید بهشتی تا بلوار امام رضا (ع) جهت تسهیل در تردد خودروها و حفظ پل تاریخی قاضی زاهد آغاز و در آینده نزدیک به بهره‌برداری و تقدیم به شهروندان می‌شود.

شهردار گلپایگان گفت: مجموعه مدیریت شهری با تمام توان و ظرفیت‌ها در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 544214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.