لزوم توجه به مناسب‌سازی دسترسی معلولان در تمام پروژه‌های عمرانی

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در بازدید از پارک سیاحتی این شهر، گفت: مناسب‌سازی دسترسی معلولان در این پارک و تمام پروژه‌های عمرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل شیشه‌گری در بازدید اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز از پارک سیاحتی به ضرورت مناسب‌سازی دسترسی معلولان برای استفاده از این پارک اشاره و اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید در تمام پروژه‌ها به خصوص پروژه‌های عمرانی به آن توجه کرد این است که مناسب سازی دسترسی معلولان برای استفاده و بهره‌وری آن پروژه تعریف شود؛ در این خصوص پیشنهادهای لازم به مسئول پروژه اعلام شد.

وی با اشاره به ظرفیت گروه‌ها و فعالان محیط زیست، افزود: با گروه‌های فعال در این حوزه می‌توان برای کاشت نهال و توسعه فضای سبز مشارکت خوبی داشت که این مشارکت با ادامه‌دار بودن می‌تواند به نگهداشت این ظرفیت‌ها نیز کمک کند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص کیفیت مصالح و تناسب آن با شرایط آب و هوایی، تاکید کرد: نکاتی را در این خصوص و استفاده از مصالح مناسب به سرمایه‌گذار و مسئول پروژه اعلام کردیم که ملزم به رعایت آن باشند.

وی اضافه کرد: در ادامه این بازدید همچنین بر استفاده از گونه‌های گیاهی مناسب با محیط تاکید داشتیم تا بهره‌برداری از فضای سبز این پارک نیز به مطلوب‌ترین شکل ممکن باشد.

به گزارش ایمنا، سرمایه‌گذار این پروژه اعلام کرده بخش عمده پروژه پارک سیاحتی اهواز تا ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود.

کد خبر 543833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.