بازیکنانم فعل خواستن را صرف کردند

سرمربی تیم والیبال آذر باتری ارومیه گفت: بعد از مدت ها برد داشتیم آن هم رو به روی تیم صدرنشین جدول که کمک می کند بچه ها خود را باور کنند و نیت اصلی من هم همین است زیرا اگر باور باشد نتیجه بازی هم متفاوت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رئوفی بعد از برد مقابل تیم سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی قشنگی بود، پنج ست والیبال خوب هر دو طرف بازی کردند و به تیم خودم و سپاهان تبریک می گویم که تا آخرین لحظه تسلیم نشدند. بازیکنانم فعل خواستن را صرف کردند، به آنها گفتم خودتان باشید و خودتان را فراموش نکنید زیرا لیاقت بردن را دارید. از لحاظ روانی روی بازیکنان کار کردیم که مؤثر هم بود.

وی ادامه داد: بازیکنمان که امروز مصدوم شد، قبلاً هم مصدوم بود و بعد از مدت‌ها در زمین قرار گرفت که دوباره از همان ناحیه مصدوم شد. باید تیم را تقویت کنیم و بازیکن جایگزین مناسب داشته باشیم زیرا به خاطر فشار بازی‌ها مصدومیت پیش می‌آید.

سرمربی تیم والیبال آذر باتری ارومیه با بیان اینکه باید برای نیم فصل نقل و انتقالات با مسئولین باشگاه همفکری داشته باشیم، تصریح کرد: عملکرد بازیکنانم خوب است که می‌توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند، لیگ سختی داریم و با یک برد و باخت جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کند و بهم نزدیک هستند.

رئوفی افزود: بعد از مدت‌ها برد داشتیم آن هم رو به روی تیم صدرنشین جدول که کمک می‌کند بچه‌ها خود را باور کنند و نیت اصلی من هم همین است زیرا اگر باور باشد نتیجه بازی هم متفاوت خواهد شد.

کد خبر 543800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.