سهم ناچیز شهرداری خرم‌آباد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: در حالی که بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام داریم، سهم شهرداری خرم‌آباد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری ناچیز و ناکافی است.

مجید دریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در حال تدوین سند چشم انداز توسعه شهر خرم‌آباد با همکاری استانداری هستیم، اظهار کرد: موضوعاتی از قبیل طرح جامع نور و رنگ خرم آباد در این قالب امکان تهیه دارند.

وی تصریح کرد: متأسفانه اداره کل میراث فرهنگی موانعی برای فعالیت‌های شهرداری ایجاد کرده و از اجرای خیابان موازی حافظ و پارک هفت هکتاری در محوطه پادگان صفر هفت ممانعت می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد سهم شهرداری از تقسیم پادگان ۰۷ را ناعادلانه دانست و ادامه داد: علیرغم اینکه لایروبی رودخانه خرم آباد وظیفه قانونی شرکت آب منطقه‌ای بوده، با تعامل شهرداری، لایروبی خرم رود به خوبی و به موقع انجام شد.

وی افزود: متأسفانه پنج کوچه در محله کهن ماسور به دلیل ضعف و کم کاری آبفا برای ایجاد زیرساخت فاضلاب کماکان خاکی و دارای شرایط بسیار نامناسب است و هر چقدر که ما برای حل و فصل این مشکل داد زدیم، صدایمان به جایی نرسید که این موضوع یکی از صدها مشکل ناشی از تعامل ضعیف ادارات با مدیریت شهر خرم‌آباد است.

دریکوند تاکید کرد: هر مشکلی در سطح شهر به وجود آید، نوک پیکان انتقادات به سمت شهرداری می‌رود، اما بهتر است که مدیریت ارشد استان نسبت به رفع موانع اقدام و تسهیلگری کند.

وی با بیان اینکه مجموعه بام خرم آباد به بدترین شکل ممکن اداره می‌شود، تصریح کرد: بام خرم‌باد یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است و اگر می‌خواهیم خرم‌آباد رونق گیرد باید به موضوع توسعه گردشگری توجه ویژه شود.

کد خبر 543728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.