راه‌اندازی گرمخانه دائمی نهاوند

شهردار نهاوند گفت: برای ساماندهی افراد کارتن خواب گرمخانه دائمی در شهر نهاوند راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایمنا، مجید یوسفی‌نوید اظهار کرد: در تلاش هستیم که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته گرمخانه‌ای در شهر نهاوند به صورت دائم راه‌اندازی کرده که بتوانیم افراد کارتن‌خواب را ساماندهی کنیم.

وی افزود: با توجه به شروع فصل سرما و مهیا نبودن گرمخانه در شهر نهاوند این اقدام با همکاری متولیان و دستگاه‌های مربوطه در نهاوند انجام شد.

شهردار نهاوند خاطرنشان کرد: هم‌چنین با همکاری دادستان نهاوند، پلیس مبارزه با مواد مخدر و مدیر کمپ کوثر، افراد معتاد و متجاهر توسط شهرداری نهاوند ساماندهی و تحویل کمپ شدند.

یوسفی‌نوید به ساماندهی دست‌فروشان خودرویی در نهاوند اشاره کرد و گفت: برای ساماندهی دست‌فروشان خودرویی در شهر نهاوند، لاین کندروی بلوار امام حسین (ع) مخلوط‌ریزی، تسطیح و ساماندهی می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سد معبر در شهر نهاوند با اجرای برنامه‌های مدنظر و تعامل عاملان سد معبر به حداقل ممکن خواهد رسید.

شهردار نهاوند تاکید کرد: هم‌چنین با ایجاد جاده حدفاصل محور دوخواهران و بلوار امام حسین (ع) سبب بهبود ترافیک در میدان ۱۷ شهریور و تقویت رونق اقتصادی در منطقه دوخواهران خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 543690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.