افزایش ۵۰ درصدی آمار گازگرفتگی/افزایش مسمومیت با قرص برنج

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: فوت ناشی از مسمومیت با گاز CO در هشت ماهه ابتدایی سال جاری برابر با ۲۹ نفر بوده که با افزایش ۵۰ درصدی همراه است. سال جاری ۱۸ نفر در پی مسمومیت با قرص برنج فوت کردند که این تعداد در مدت زمان مشابه سال گذشته برابر با شش نفر بوده است.

علی سلیمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار گازگرفتگی هشت ماهه ابتدایی سال جاری، اظهار کرد: فوت ناشی از مسمومیت با گاز CO در سال جاری برابر با ۲۹ نفر بوده که از این تعداد هفت نفر خانم و ۲۲ نفر آقا بودند. این آمار در هشت ماهه اول سال گذشته برابر با ۲۰ نفر و شامل یک خانم و ۱۹ آقا است که مسمومیت ناشی از گاز CO در سال جاری حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان ادامه داد: در هشت ماهه اول سال جاری ۴۰ نفر، هفت خانم و ۳۳ آقا دچار غرق‌شدگی شدند که این تعداد در هشت ماهه ابتدایی سال گذشته ۶۳ نفر شامل ۱۶ خانم و ۴۷ آقا بوده است. نسبت به سال گذشته با کاهش ۳۶.۵ درصدی غرق‌شدگی مواجه بوده‌ایم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص مسمومیت افراد با قرص برنج، خاطرنشان کرد: در هشت ماه ابتدایی سال جاری ۱۸ نفر، چهار خانم و ۱۴ آقا دچار مسمومیت با قرص برنج شده‌اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته برابر با شش نفر، یک خانم و پنج آقا بوده است.

وی افزود: فوتی‌های ناشی از سوختگی در هشت ماهه ابتدایی سال جاری، ۱۲۷ نفر، ۴۹ خانم و ۷۸ آقا است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۳ نفر، ۴۲ خانم و ۸۱ آقا بوده و با افزایش ۳.۳ درصدی مواجه هستیم.

کد خبر 543689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.