اجرای پروژه‌‎های ساماندهی و دفع آب‌های سطحی در نقاط آب‌گیر بروجرد

شهردار بروجرد گفت: اجرای عملیات لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی به منظور رفع مشکلات آب‌گرفتگی در سطح شهر و ساماندهی معابر شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان، همچنین رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا عملیات لکه‌گیری آسفالت مسیرهای حفاری ورودی نیاوران و میدان امام، بلوار صاحب زمانی (رینگ جنوب) به اجرا درآمد.

شهردار بروجرد با بیان اینکه اجرای عملیات لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی به منظور رفع مشکلات آب‌گرفتگی در سطح شهر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دفع آب‌های سطحی در نقاط آب‌گیر سطح شهر، بهسازی معابر و رفع مشکلات احتمالی آب‌گرفتگی‌های موجود با توجه به بارندگی‌های فصلی پیش رو، در دستور کار شهرداری است.

عیدی‌بیرانوند ادامه داد: شهرداری بروجرد در این راستا اقدام به لوله‌گذاری و رفع نواقص موجود در سیستم هدایت آب‌های سطحی در مکان‌های مورد نیاز جهت سهولت دفع این آب‌ها کرده است.

وی با اشاره به تکریم پرسنل شهرداری در شب یلدا نیز گفت: به منظور تکریم کارکنان شهرداری سبد کالا ویژه شب یلدا شامل مرغ، برنج، پنیر و روغن به مبلغ ۵٠٠ هزار تومان در اختیار تمامی کارکنان شهرداری قرار گرفت.

شهردار بروجرد افزود: به همین منظور بهره‌گیری از برندهای معتبر مواد غذایی و خرید از مراکز معتبر فروش از جمله اقدامات انجام شده برای تهیه و توزیع هرچه بهتر سبد کالای ذکر شده است.

کد خبر 543655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.