تصادف پراید با پارس در خیابان کمال اسماعیل

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از دو حادثه تصادف پراید با پارس با ۶ مصدوم و واژگونی خودروی النترا با سه فوتی در اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف پراید با پارس در ساعت ۰۰.۰۲ بامداد امروز به مرکز اورژانس اصفهان اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در خیابان کمال اسماعیل اصفهان به وقوع پیوست که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه، ادامه داد: این تصادف شامل شش مصدوم مرد در سنین ۱۸ تا ۲۴ سال بود که مصدومان برای انجام اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

۳ فوتی در پی واژگونی یک دستگاه النترا در محور اردستان

وی در خصوص حادثه دیگر واژگونی النترا، اظهار کرد: حادثه واژگونی یک دستگاه النترا شب گذشته در ساعت ۲۳:۲۰ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان اعلام شد.

عابدی اضافه کرد: این حادثه در جاده ترانزیت اردستان _ موغار به وقوع پیوست که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی در خصوص تعداد فوتی‌های این حادثه، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه سه عضو یک خانواده شامل یک خانم ۳۰ ساله، آقای ۴۰ سال و دختر بچه ۶ ماهه فوت شدند.

کد خبر 543618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.