رندر طراحی احتمالی هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر شد

به نظر می‌رسد که اخیرا رندرهایی منتشر شده است که می‌تواند به هدست واقعیت ترکیبی اپل بسیار نزدیک باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تصاویر منتشر شده از نمونه اولیه هدست واقعیت ترکیبی اپل در مراحل انتهایی نشان می‌دهد که این محصول از زبان طراحی منحنی شکل بهره می‌برد که از طریق مواد مشبک و سربندهای قابل تعویض روی صورت کاربران قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که سربندهای قابل تعویض از فناوری صوتی فضایی مانند ایرپاد مکس یا ایرپاد پرو برخوردار است.

یک نمایشگر رو به روی هدست واقعیت ترکیبی اپل تعبیه شده است که اطلاعات را هنگام استفاده به کاربران نشان می‌دهد، سطح بیرونی نمایشگرهای هدست کاملاً مشکی و براق است. یک کلید جانبی نیز در سمت چپ بالای هدست قرار دارد، اما هنوز عملکرد آن مشخص نشده است. این محصول دارای بیش از ۱۲ دوربین برای ردیابی حرکت دست و نشان دادن فیلم‌های ویدئویی جهان اطراف به کاربران است.

شرکت اپل قصد دارد با بهره‌گیری از گستره دید محیطی کاربر و کاهش کیفیت رندرهای گرافیکی، بهره‌وری دستگاه را افزایش دهد، علاوه بر این نمایشگرهای این محصول از رزولوشن ۸K بهره خواهد برد، بنابراین کیفیت محتوای کلی آن بسیار بیشتر از هدست‌ها و حتی اکثر تلویزیون‌ها است. گمان می‌رود که هدست واقعیت ترکیبی اپل از Wi-Fi ۶E بهره خواهد گرفت.

کد خبر 543612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.