لواندوفسکی: حرف‌های مسی برای من باارزش بود

ستاره گلزن بایرن مونیخ احساس خود را راجع به عدم کسب توپ طلا و همچنین صحبت‌های لیونل مسی ابراز کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رابرت لواندوفسکی ستاره تیم بایرن مونیخ احساس خود را در خصوص صحبت‌های اخیر لیونل مسی در خصوص توپ طلا بیان کرده و از برنده جایزه امسال تمجید کرد.

روبرت لواندوفسکی اعتراف کرد صحبت‌های لیونل مسی در مورد او پیرامون مراسم اهدای جایزه توپ طلا واقعاً او را تحت تأثیر قرار داده است. لیونل مسی پس از مراسم توپ طلا گفته بود که با توجه به عملکرد عالی لوا در بایرن مونیخ او باید حداقل یک توپ طلا در این مقطع از دوران حرفه‌ای خود داشته باشد.

لواندوفسکی که مطمئناً به دلیل عدم کسب جایزه توپ طلا برای مدتی ناراحت بوده، در مصاحبه‌ای به بیلد گفت: حرف‌های مسی در مورد توپ طلا واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد. حرف‌هایش کلمات توخالی نبودند و به همین خاطر، این مسئله را یک لحظه خوب در دوران حرفه‌ای خودم میدانم.

مسی پس از کسب توپ طلای ۲۰۲۱ گفته بود: می‌خواهم به رابرت لواندوفسکی اشاره کنم چرا که رقابت با او برای من یک افتخار واقعی بود. همه می‌دانند و من هم موافقم که برنده سال گذشته او بوده است. فکر می‌کنم فرانس فوتبال باید توپ طلای ۲۰۲۰ را به لواندوفسکی بدهد. او شایسته این جایزه است و باید آن را در خانه داشته باشد.

لواندوفسکی راجع به کسب عنوان توپ طلا در سال‌های آینده، افزود: واقعاً ملاک خاصی برای کسب این جایزه وجود ندارد و همه چیز باید سر جای خودش باشد. چیزی که می‌توانم تضمین کنم این است که به کارم ادامه خواهم داد و بهترین عملکردم را ارائه می‌کنم.

کد خبر 543599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.