هزینه جریمه‌های سرعت صرف بازماندگان تصادفات می‌شود

شهرداری آلتر بلژیک به منظور کمک به قربانیان تصادفات رانندگی، پول نقدی حاصل از جریمه‌های سرعت را به خانواده قربانیان اعطا می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری آلتر بلژیک اعلام کرد که از سال ۲۰۲۲ تمام درآمد حاصل از جریمه‌های ترافیک را به صندوق‌های خیریه برای کمک به قربانیان حوادث اختصاص می‌دهد.

با شروع سال تحصیلی ۲۰۲۱، شهرداری، منطقه کم سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت را ایجاد کرد. این اقدام انتقادهایی را برانگیخت چرا که ادعا می‌شود منطقه کم سرعت فقط برای پر کردن خزانه شهرداری با جریمه‌های غیر منطقی در نظر گرفته شده است.

هزینه جریمه‌های سرعت صرف بازماندگان تصادفات می‌شود

با این حال، به گفته شهردار پیتر دی کرم، آلتر به پول نیاز ندارد. او در مصاحبه‌ای توضیح داد که تمام درآمد به بهترین وجه صرف امور کمپین‌های آگاهی از ایمنی جاده و همچنین حمایت مادی و بهداشت روانی از والدین و بازماندگان قربانیان خواهد شد.

صندوق حمایت از قربانیان تصادف در سال ۲۰۰۹، زمانی که یک راننده بی تجربه با چهار دوچرخه سوار برخورد کرد، تأسیس شد. سه نفر از دوچرخه سواران جان باختند و این تصادف در بلژیک به خبر ملی تبدیل شد؛ بیش از ۱۷۰۰ نفر در مراسم تشییع جنازه امیلی لئوس (یکی از قربانیان) شرکت کردند. این سازمان توسط والدین او به عنوان راهی برای زنده نگه داشتن یادش و ارائه حمایت از سایر قربانیان و والدین راه اندازی شد.

هزینه جریمه‌های سرعت صرف بازماندگان تصادفات می‌شود

شهردار آلتر هنگام دفاع از احداث منطقه کم سرعت توضیح داد که هدف از جریمه‌ها افزایش ایمنی جاده است نه جمع‌آوری پول. وی تاکید کرد: ‏"سازمان‌های خیریه‬ حوادث ترافیکی تجربه منحصر به فردی در این زمینه دارند و افزایش درآمد به آنها کمک می‌کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند و تأثیر بیشتری بر ایمنی راه‌ها داشته باشند. "

کد خبر 543519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.