بارسا و هالند، یک اتفاق محتمل!

مدیر برنامه ستاره نروژی دورتموند با تمجید از باشگاه بارسلونا، انتقال این بازیکن به اسپانیا را محتمل دانست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، مدیربرنامه ارلینگ هالند معتقد است این بازیکن می‌تواند همچنان در بروسیا دورتموند بماند، اما با توجه به تقاضای باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا، مقصد ستاره نروژی هنوز مشخص نیست.

پس از پرداخت بند فسخ ۲۰ میلیون یورویی ارلینگ هالند توسط دورتموند در دسامبر سال ۲۰۱۹، این بازیکن از سالزبورگ راهی بوندس‌لیگا شد و از آن زمان به عنوان یکی از برترین مهاجمان دنیای فوتبال خود را معرفی کرد. ملی پوش نروژی با رسیدن به ۵۰ گل در پنجاهمین بازی خود، رکورد منحصربه‌فردی در بوندس‌لیگا به ثبت رساند و در سال ۲۰۲۱ نیز با روند گلزنی خوب خود از مدعیان اصلی کسب عنوان آقای گلی لیگ آلمان محسوب می‌شود.

هالند در سال جاری ۳۰ گل در بوندس‌لیگا به ثمر رسانده است که یک رکورد جدید برای دورتموند محسوب می‌شود. او موفق شده از لوتار امریش (۲۹ گل در سال ۱۹۶۶) و پیر امریک اوبامیانگ (۲۹ گل در سال ۲۰۱۵) پیشی بگیرد. بند فسخ این بازیکن ۲۱ ساله ۷۵ میلیون یورو است و با توجه به اتمام قرارداد او در پایان فصل جاری، باشگاه‌های مطرح اروپا به دنبال جذب او هستند.

هانس یواخیم واتزکه، مدیر اجرایی دورتموند، روز یکشنبه تاکید کرد که هالند باید در تیمش بماند و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد. رایولا، مدیربرنامه هالند نیز این احتمال را رد نکرده و درباره شرایط فصل آینده موکلش، کاملاً مبهم صحبت کرده است.

به تازگی باشگاه بارسلونا به عنوان جدی‌ترین مشتری هالند مطرح شده است. کاتالان‌ها در حال حاضر مشکلات مالی متعددی دارند و به همین خاطر ممکن است انتقال هالند به این باشگاه با کمی تأخیر همراه باشد. مسائل مالی بزرگترین سد موجود برای رقم خوردن انتقال هالند به حساب می‌آید.

رایولا در خصوص انتقال هالند گفته است: ما به دنبال بهترین گزینه برای او خواهیم بود و نمی‌توانم احتمال ماندن هالند در دورتموند را نیز رد کنم. ممکن است که او یک سال دیگر نیز در این باشگاه بماند.

بارسا با سرمربی جدید خود، ژاوی هرناندز، دوران سختی را پشت سر می‌گذارد. آنها پس از جدایی لیونل مسی با اقبال زیادی مواجه نشده‌اند و پس از حذف در لیگ قهرمانان، در رده هفتم لالیگا قرار دارند و ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان نیز دور از دسترس آبی و اناری‌ها باشد.

رایولا معتقد است که بارسا به زودی به روزهای خوب خودش بازخواهد گشت: بارسلونا همیشه یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان بوده است. حتی با وجود وضعیت فعلی، باور دارم که آن‌ها به روزهای اوج خودشان باز می‌گردند. ممکن است مدتی طول بکشد. شاید بارسلونا به یک یا دو سال دیگر زمان نیاز داشته باشد. بارسا می‌تواند قراردادهای مالی بزرگی را امضا کند و مطمئنم که به زودی روزهای خوب آن‌ها تکرار می‌شود.

کد خبر 543464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.