راه‌یابی کاتای تیمی بانوان و آقایان ایران به رده‌بندی و فینال

در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، کاتاروهای زن و مرد کشورمان در بخش تیمی پس از دیدار با حریفان به رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از انجام سه روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ که در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود و کاروان ایران با کسب هشت مدال طلا، هفت مدال نقره و ۹ مدال برنز در صدر جدول رده‌بندی کشورها ایستاده است، امروز نیز مسابقات آسیایی برای نمایندگان ایران با رفتن کاتاروهای ایران همراه شد و اتفاقات خوبی رقم خورد.

مقام سومی در انتظار کاتای تیمی بانوان

تیم‌ملی اندونزی با کسب ۲۳.۵۴ امتیاز روی جایگاه نخست و تیم‌ملی کشورمان متشکل از نجمه قاضی‌زاده، الناز تقی‌پور و شادی جعفرزاده با دریافت ۲۳.۳۴ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

کشورهای کامبوج با ۲۲.۶۲ و کویت با ۲۲.۵۴ امتیاز سوم و چهارم شدند. کاروان ایران در کاتای تیمی بانوان با کسب مقام دوم در گروه خود از صعود به فینال باز ماند و به دیدار رده‌بندی رفت.

کاتای تیمی آقایان طلایی می‌شود؟

تیم ملی ایران با ترکیب میلاد فرازمهر، ابوالفضل شهرجردی و علی زند با دریافت ۲۳.۸۰ امتیاز از داوران در رده اول قرار گرفت.

اندونزی با ۲۳.۱۲، عراق ۲۲.۹۲، مالزی ۲۲.۷۲ و عربستان سعودی با ۲۱.۹۴ امتیاز توسط داوران در جایگاه‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند.

کاتاروهای کشورمان در کاتای تیمی آقایان با کسب مقام اول در گروه خود به دیدار پایانی این بخش صعود کردند. دیدارهای رده‌بندی و پایانی نمایندگان زنان و مردان کشورمان در بخش کاتای تیمی فردا برگزار می‌شود و ایران می‌تواند دو مدال دیگر را به کارنامه‌اش در این مسابقات اضافه کند.

کد خبر 543426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.