هدفون بی سیم Buds Q2 در چین عرضه شد

هدفون بی سیم Buds Q2 که در چین عرضه شده است، در واقع با همین مشخصات در هند موجود است و با قیمت ۲۵ دلار به فروش می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی اخیراً هدفون‌های بی سیم جدید خود را با نام Buds Q2 وارد بازار داخلی چین کرده است، این هدفون پیش از این در بعضی از کشورهای آسیایی مانند هند و پاکستان معرفی شده بود. با بررسی این مدل هدفون به نظر می‌رسد که Buds Q2 که در چین عرضه شده است، نسخه تغییر نام یافته Q2 Neo موجود در هند است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون بی سیم Buds Q2 از فناوری ENC (حذف نویز محیطی) به جای ANC (حذف نویز فعال) پشتیبانی می‌کند. این محصول تا پنج ساعت شارژدهی دارد و به طور کلی ۲۰ ساعت پخش صدا در صورت استفاده از کیس شارژ را ارائه می‌دهد. شرکت تولید کننده ادعا می‌کند که حتی با ۱۰ دقیقه شارژ نیز می‌توان به مدت دو ساعت از این هدفون استفاده کرد.

گوشی‌های هدفون Buds Q2 دارای درایور دینامیک ۱۰ میلی متری با فناوری تقویت شده Bass Boost+ هستند. علاوه بر این، محصول ذکر شده دارای حالت اختصاصی برای بازی‌های موبایلی است که تأخیر را به ۸۸ میلی ثانیه کاهش می‌دهد تا هر تأخیر بین صدا و تصویر هنگام بازی را کاهش دهد. این مدل هدفون از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و در چندین رنگ مشکی، آبی و خاکستری با قیمت تقریباً ۲۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 543400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.