هوای اصفهان پاک است/۱۰ ایستگاه در وضعیت سبز

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _سه‌شنبه ۳۰ آذرماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ با قرار گرفتن روی شاخص ۳۹ در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _سه‌شنبه ۳۰ آذرماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ با قرار گرفتن روی شاخص ۳۹ در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در ایستگاه‌های احمدآباد ۴۰، ورزشگاه میثاق ۴۸، انقلاب ۱۶، پروین ۳۶، جی ۱۳، خرازی ۹۸، رهنان ۳۶، فیض ۱۶، کاوه ۴۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

ایستگاه‌های استانداری اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۵۱، باهنر ۷۴، خرازی ۷۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، رودکی، باغ غدیر، فرشادی و دانشگاه فعال نیست، همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۱۱، در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارند.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۴۹ و ایستگاه سجزی با شاخص ۳۳ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 543387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.