عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ آذرماه

در این بسته خبری از ساماندهی میوه فروشان نیشابور تا تقدیر از پاکبانان شهرداری ساری و دسترس پذیری پرتال شهرداری قزوین برای توان‌خواهان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تقدیر از پاکبانان شهرداری ساری

جواد طالبی، شهردار ساری از مسئولیت‌پذیری و خدمات چند تن از پاکبانان بافت کهن شهرداری که در جریان رفع مسدودی کانال ارتباطی دفع آب‌های سطحی تلاش کردند؛ قدردانی کرد.

ایمن‌سازی بازارهای اردبیل

قربان کاجی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: طرح بازدید از بازارهای سطح شهر اردبیل به‌منظور ایمن‌سازی با حضور اکیپ‌های آتش‌نشانی اردبیل انجام شد.

نظارت بر عملیات دفع آب‌های سطحی خرمشهر

عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر شخصاً به همراه اعضا شورای اسلامی شهر خرمشهر به صورت مستمر بر روند عملیات دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در نقاط مختلف سطح شهر نظارت دارند.

دسترس پذیری پرتال شهرداری قزوین برای افراد توان‌خواه

محسن اسفندیاری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین گفت: این اقدام به منظور پشتیبانی از افراد توان‌خواه شامل نابینایان و کم بینایان و همچنین تسهیل استفاده این افراد از بستر پرتال و دسترسی به محتوای بخش‌های مختلف آن صورت گرفته است.

ساماندهی میوه و تره بار فروشان نیشابور

شهرداری نیشابور در راستای سهولت دسترسی همشهریان به معابر و در آستانه شب یلدا در اقدامی با مشارکت کسبه و دست فروشان محدوده بازار، به صورت مرحله‌ای نسبت به بازسازی آسفالت، زیباسازی و رفع سد معبر اقدام کرد.

بهره‌برداری از ۳ پروژه عمرانی شهرداری رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: سه پروژه عمرانی مدیریت شهری در شرق رفسنجان در اواسط اسفندماه و در آستانه سال جدید تکمیل و افتتاح می‌شوند.

مهار آتش‌سوزی باشگاه بدنسازی گرگان

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتششانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اظهار کرد: در ساعت ۲۲ و ۳۲ یکشنبه شب با تماس شهروندان، گزارشی مبنی بر حریق در تراس باشگاه بدنسازی در عدالت ۳۲ به سامانه ۱۲۵ گزارش داده شد و با هماهنگی ستاد فرماندهی دو تیم عملیاتی همزمان از ایستگاه شماره ۲ و۳ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و با حضور تیم آتش نشانی مشاهده شد که در تراس باشگاه مقداری تجهیزات بلااستفاده ضایعات بوده دچار حریق شده که بسرعت توسط تیم عملیاتی اعزامی اطفا شد.

ساماندهی بازار هفتگی فریدونکنار

محمد مقدس، شهردار فریدونکنار با اشاره به اینکه قدمت بازار هفتگی فریدونکنار به بیش از چند دهه می‌رسد، تصریح کرد: دست‌فروشانی از نقاط مختلف شمال کشور به این بازار هفتگی مراجعه و از طریق آن امرار معاش می‌کنند.

کد خبر 543299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.