امکان انجام تست گرم ۲ ایستگاه متروی کرج وجود دارد

سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج گفت: در شرایط فعلی می‌توان تست گرم بین دو ایستگاه چهارراه طالقانی و گلشهر را انجام داد و هم‌زمان ایستگاه شهید سلطانی نیز به پیشرفت خود ادامه دهد.

به گزارش ایمنا، عباس سعیدی کیا در جلسه رفع موانع و پیشبرد پروژه خط دو قطار شهری که با حضور اعضای شورا، مدیران سازمان حمل‌ونقل ریلی و مدیران شرکت پیمانکار پروژه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از علل تأخیر پروژه عدم تأمین اعتبارات به‌موقع است؛ در این راستا باید مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا اعتبارات لازم یا حداکثر اعتبارات قابل‌قبول حصول تأمین شود.

وی ادامه داد: بدیهی است با توجه به تورم هرچه کار بیشتری در زمان کوتاه‌تر صورت پذیرد هزینه کمتری به پروژه و استان تحمیل می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج ادامه داد: با شرایط فعلی می‌شود تست گرم بین دو ایستگاه چهارراه طالقانی و گلشهر انجام شود و هم‌زمان ایستگاه شهید سلطانی نیز به پیشرفت خود ادامه دهد.

سعیدی‌کیا همچنین خواستار همکاری استانداری و شورای اسلامی شهر شد و افزود: با تعامل این دو دستگاه می‌توان دپو (پایانه خط) هم به سرانجام رساند و تملک آن را انجام داد.

کد خبر 543249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.