شهرداری و آبفا برای بارندگی‌های بیشتر آمادگی داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: پس از بارندگی‌های امروز و روز گذشته آب‌گرفتگی حادی را تجربه نکردیم، اما آبفا و شهرداری باید برای بارش‌های بیشتر آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی در بازدید میدانی از فعالیت شهرداری در دفع آب‌های سطحی پیرامون بارش‌های اخیر اهواز، اظهار کرد: در دو روز اخیر شاهد بارش رحمت الهی در خوزستان بوده‌ایم، بیشترین بارش گزارش شده در دو روز اخیر تا ساعت ۱۲:۳۰ روز یکشنبه متعلق به ایذه و دزپارت با ۹۸ میلی متر و کمترین آن مربوط به اهواز با ۲۰ میلی متر بوده است.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از سطح شهر اهواز، تصریح کرد: اقدامات خوبی از ۲ سال اخیر به ویژه در چند ماه گذشته توسط شرکت آب و فاضلاب و شهرداری اهواز در راستای طرح ضربتی، علاج بخشی و ساماندهی آب‌های سطحی انجام شده است و در حال حاضر مشکلات ترافیکی حاد که منجر به بستن مسیرها و آب‌گرفتگی پرحجم که منجر به آزردگی شهروندان شود را تجربه نکرده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص اقدام سریع‌السیر جهت رفع آب‌گرفتگی برخی از مناطق، گفت: تنها در چند نقطه از شهر آب‌گرفتگی مشاهده شد که اقدامات لازم در زمینه برطرف کردن آن صورت گرفت که در این راستا از اقدامات به موقع مدیران و پرسنل شرکت آب و فاضلاب، همچنین مدیران، پرسنل شهرداری اهواز و سایر شرکت‌های حمایت کننده، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه شهرداری اهواز و آبفا باید در رابطه با مهار آب‌های سطحی آمادگی لازم را داشته باشند، تاکید کرد: فکر نکنیم که با بارش باران ۲۰ میلی متری کار تمام شده است، آبفای اهواز و شهرداری باید همچنان در ایستگاه‌های پمپاژ و رفع نواقص نقاط ریزشی آمادگی داشته باشند تا مردم دچار مشکلات و گرفتاری‌های گذشته نشوند.

کد خبر 543138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.