تجلیل از نخستین زن لرستانی راننده تریلر در ایران

در بیست و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از رانندگان ناوگان حمل‌ونقل شهری همچنین از فرشته بیرانوند، اولین زن لرستانی راننده تریلر در ایران به مناسبت روز حمل‌ونقل تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا بیرانوند در این مراسم با بیان اینکه ۲۶ آذرماه به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل‌ونقل کشور و جهت آگاهی جامعه در راستای تبیین نقش و جایگاه اساسی حمل‌ونقل در اقتصاد کشور به عنوان روز حمل و نقل انتخاب شده است، با تبریک این روز به همه دست‌اندرکاران این صنعت اظهار کرد: از مدیران شهری که این ابتکار را به خرج دادند و برای اولین بار برنامه‌ای ترتیب داده شد تا در صحن علنی شورا از زحمتکشان عرصه خطیر حمل‌ونقل تجلیل به عمل آید بی نهایت تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه جاده‌ها اهمیت زیادی در حفظ جان مردم دارند، یادآور شد: نگهداری، نظارت و مراقبت از راه‌ها در راستای آسایش مردم و رانندگان وظیفه مهمی است که بر عهده اداره کل راهداری است، البته در کنار این اداره نباید نقش دیگر ارگان‌ها و مردم را به فراموشی سپرد، زیرا مراقبت از راه‌ها یک وظیفه عمومی است.

وی با تاکید بر ایمن سازی جاده‌ها به وظایف شهرداری و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشاره کرد و گفت: وظیفه شهرداری مراقبت از خیابان‌ها در محدوده شهری است و نگهداری از راه‌ها خارج از محدوده شهری به عهده راهداری است که باید در این راستا کوشا باشند.

بیرانوند خاطر نشان کرد: خرم آباد همواره به عنوان یک شهر توریستی و گردشگری مورد توجه هموطنان زیادی از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور قرار گرفته است و این شهر زیبا را با چشم‌اندازهای طبیعی و تاریخی به عنوان مقصد، نه معبر انتخاب می‌کنند، بنابراین زیبنده شهر خرم‌آباد نیست که ورودی‌های آن این گونه باشد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه در راستای همفکری، ایجاد تعامل و ارتقای سطح روابط بین شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره کل راهداری بحث و تبادل نظر شد تا مشکلات چهار جهت ورودی شهر مورد بحث و بررسی قرار گیرد. همچنین از فرشته بیرانوند، اولین زن لرستانی راننده تریلر در ایران به مناسبت روز حمل‌ونقل تجلیل شد.

کد خبر 543135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.