مدیر بایرن مونیخ:  نیازی به هالند نداریم!

هربرت هاینر، مدیر بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه علاقه‌ای به جذب ارلینگ هالند ندارد.

به گزارش ایمنا، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال انتقال ارلینگ هالند به بایرن مونیخ به گوش رسید و صحبت‌های مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، نیز به این شایعات دامن زد.

رایولا چند روز قبل مدعی شده بود که چهار باشگاه مدعیان اصلی جذب هالند هستند که بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید و منچسترسیتی جزو این فهرست قرار دارند.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی معتقد هستند که روبرت لواندوفسکی از این اتفاقات چندان راضی نیست و با توجه به اتمام قراردادش در تابستان ۲۰۲۳ و علاقه این بازیکن به رئال مادرید احتمال دارد که به زودی به این باشگاه منتقل شود.

هاینر درباره صحبت‌های مطرح شده در روزهای اخیر گفت: «ما علاقه‌ای به هالند نداریم. روبرت لواندوفسکی را داریم که بهترین مهاجم دنیا است. او در چند سال آینده هم به بازی در همین سطح ادامه خواهد داد.»

مدیر بایرن مونیخ:  نیازی به هالند نداریم!

او در ادامه اضافه کرد: «ما خوشحال هستیم که او را داریم چون حضور او به معنای تضمین گلزنی برای بایرن است. او می‌داند که من و همه کسانی که مدیریت این باشگاه را برعهده دارند، حضور و عملکرد او را مورد تحسین قرار می‌دهند. ما پیش از این بارها به این موضوع اشاره کردیم.»

سطح بازی لواندوفسکی در ماه‌های اخیر فوق‌العاده بوده و نقشی کلیدی در موفقیت این تیم و قهرمانی آنها در رقابت‌های نیم فصل بوندسلیگا داشته است. بایرن خودش را به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم‌های اروپا معرفی کرده و بعید به نظر می‌رسد که این ارتباط دونفره به این آسانی از هم گسسته شود.

لواندوفسکی تا به این جای فصل ۱۹ گل به ثمر رسانده، این در حالی است که هالند هنوز ۱۳ گل زده است. البته باید توجه داشت که این مهاجم بورسیا دورتموند چند هفته را به دلیل مصدومیت از میادین دور بود.

منبع: ورزش سه

کد خبر 543134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.