شهردار: خط تولید کارخانه بازیافت گلپایگان بومی‌سازی شد

شهردار گلپایگان گفت: خط تولید کارخانه بازیافت زباله شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار بومی سازی شده و اکنون در صورت نقص فنی در سایت بازیافت امکان تعمیر دستگاه‌ها در شهرستان وجود دارد.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بومی سازی خط تولید کارخانه بازیافت زباله شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار، اظهار کرد: با این اتفاق اکنون در صورت نقص فنی در سایت بازیافت امکان تعمیر دستگاه‌ها در شهرستان وجود دارد.

وی افزود: خط بازیافت زباله از یک ماه گذشته به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد و روزانه ۶۰ تن زباله از شهرستان به کارخانه انتقال داده می‌شود. در نظر داریم با آموزش‌های مستمر به پرسنل، کیفیت کار را بهبود بخشیم.

شهردار گلپایگان گفت: با پیگیری‌های انجام شده در فاز نخست، پنج هکتار زمین از منابع طبیعی به منظور رفع مشکل نبود لندفیل تحویل گرفته شد و پیگیر افزایش فضای موجود و اجرای فضای سبز در محدوده کارخانه هستیم.

شکرزاده با اشاره به اینکه تا مهرماه سال ۹۸ زباله‌های شهر پشت پارک جنگلی دفن می‌شد، گفت: با همکاری اداره محیط زیست شهرستان زباله‌ها به دشت شمال که مورد تأیید این اداره بود منتقل شد و از ۲۸ آبان‌ماه سال جاری زباله‌ها به محل کارخانه بازیافت منتقل و اکنون هیچ زباله‌ای در پشت پارک جنگلی دفن نمی‌شود.

کد خبر 543127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.