اجرای پروژه بن-بروجن مرگ زاینده رود را در پی دارد

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به‌نظر می رسد با توجه به افزایش ردیف اعتباری پروژه بن-بروجن در بودجه ۱۴۰۱ ، دولت جدید نیز هیچ تصمیمی مبنی بر برای لغو اجرای پروژه انتقال آب بن-بروجن ندارد.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ردیف بودجه پروژه انتقال آب بن-بروجن، اظهار کرد: براساس مصوبات شورای عالی آب، نباید بارگذاری جدیدی بر روی زاینده‌رود ایجاد شود، مگر آنکه ابتدا منابع آن تأمین شود و سپس این انتقال آب صورت گیرد.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر عدم تأمین منابع اجرای پروژه انتقال آب بن-بورجن، مرگ زاینده‌رود را در پی دارد و کور سوی امیدی که در خصوص احیای زاینده‌رود وجود دارد هم از بین خواهد رفت، انتظار می‌رود مسئولان استانی و نمایندگان اصفهان با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه به‌نظر می‌رسد با توجه به افزایش ردیف این پروژه در بودجه ۱۴۰۱، دولت جدید نیز هیچ تصمیمی مبنی بر برای لغو پروژه انتقال آب بن-بروجن ندارد.

فولادگر خاطرنشان کرد: اجرای پروژه انتقال آب بن-بروجن تناقض آشکار با مصوبات شورای عالی آب است، زیرا تا زمانی که منابع این پروژه تأمین نشود اجرای آن خلاف قانون است.

کد خبر 543105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.